Przetargi.pl
Dostawa płyt drogowych betonowych 300x150x15 dla PZD Starogard Gdański w roku 2017.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 9
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
    REGON: 19168726000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płyt drogowych betonowych 300x150x15 dla PZD Starogard Gdański w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem transportem oferenta płyt drogowych betonowych 300x150x15 na drogę : - nr 2708G Trzcińsk – Bolesławowo na odcinku Trzcińsk-Obozin, gmina Starogard Gdański w ilości 140 szt. - nr 2712G Sucumin – Koteże w miejscowości Sumin, gmina Starogard Gdański w ilości 187 szt. - nr 2721G Radziejewo – Lubichowo w miejscowości Szteklin, gmina Lubichowo w ilości 313 szt. Razem 640 szt. Dostawa – wraz z transportem i rozładunkiem ma być zrealizowana maksymalnie w terminie do 8 tygodni od daty podpisania umowy. Wymagania jakie powinny spełniać dostarczone płyty drogowe: płyty drogowe muszą spełniać wymagania określone w Normie BN 80/6775-03/01 „Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów, i torowisk tramwajowych. Wspólne wymagania”, BN-80/6775/02 „Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów, i torowisk tramwajowych. Płyty drogowe” Zamawiający dopuszcza dostarczenie płyt drogowych spełniających wymagania norm równoważnych Wszystkie zamawiane płyty muszą być z I gatunku oraz posiadać klasę mrozoodporności. Odbiór dostaw Odbioru dostawy dokona pracownik Powiatowego Zarządu Dróg lub osoba upoważniona przez Powiatowy Zarząd Dróg na podstawie dokumentów przewozowych wystawionych w miejscu załadunku przedstawionych przez Dostawcę (dowód WZ). Sposób realizacji zamówienia: Płyty drogowe należy dostarczyć Zamawiającemu i rozładować przy: - gruntowej drodze powiatowej nr 2708G Trzcińsk – Bolesławowo na odcinku Trzcińsk-Obozin, gmina Starogard Gdański - gruntowej drodze powiatowej nr 2712G Sucumin – Koteże w miejscowości Sumin, gmina Starogard Gdański - gruntowej drodze powiatowej nr 2721G Radziejewo – Lubichowo w miejscowości Szteklin, gmina Lubichowo Transport i rozładunek płyt drogowych leży po stronie Wykonawcy. W cenę jednostkową płyt drogowych należy wkalkulować koszty związane z ich transportem i rozładunkiem do miejsca składowania tj.: - droga powiatowa nr 2708G Trzcińsk – Bolesławowo na odcinku Trzcińsk-Obozin, gmina Starogard Gdański - droga powiatowa nr 2712G Sucumin – Koteże w miejscowości Sumin, gmina Starogard Gdański - droga powiatowa nr 2721G Radziejewo – Lubichowo w miejscowości Szteklin, gmina Lubichowo Cena jednostkowa może być różna lub taka sama dla wszystkich miejsc dostawy płyt. Szczegółowe miejsce rozładunku wskazane zostanie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego przed terminem realizacji zamówienia o wskazanie szczegółowego miejsca rozładunku. Przy transporcie należy dostarczyć atest jakości dostarczonych płyt drogowych Po zrealizowaniu całości dostaw zostanie spisany Protokół Odbioru podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone płyty przez okres zadeklarowany w OFERCIE, który nie może być krótszy niż 3 lata licząc od daty wystawienia faktury po zrealizowaniu dostawy. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji dłuższy, 6 lat i więcej, jednak do oceny oferty uwzględniony będzie okres gwarancji maksymalnie 6 lat. Ujawnioną wadę w okresie gwarancji Wykonawca usunie na własny koszt w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysiące 00/100). Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym o/ Starogard Gdański nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie składających ofertę wadium w innej formie niż pieniądz, gwarancja/poręczenie winno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach