Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
- Data zamieszczenia: 2015-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
ul. Słowackiego 12 12
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
REGON: 00054496400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa płyt drogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport z rozładunkiem nowych wyrobów budowlanych w postaci płyt drogowych betonowych (wykonanych z betonu klasy min. C20/25, według starszych oznaczeń min. B-25) typu JOMB o wymiarach 1000x750x125 mm w ilości 420 szt. Przedmiotowe materiały betonowe zostaną dostarczone do miejscowości Otłoczyn położonej na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski, na paletach, w opakowaniach, według ogólnie obowiązujących zasad. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dla każdej dostawy deklaracji zgodności lub certyfikat zgodność z Polską Normą lub z aprobatą techniczną lub dokument równoważny. Zamawiający zlecać będzie dostawy będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zamówień przekazywanych Wykonawcy w formie telefonicznej, pisemnej lub faxem z określeniem zakresu i miejsca wykonania dostaw. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia zrealizować dostawę. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały na okres 24 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441138003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych i elementów ogrodzenia do budowy placu manewrowego w ramach inwestycji pn.: Przebudowa obiektów sportowych MKS UNIA Wąbrzeźno oraz budowa zespołu boisk przy ul. Spokojnej w Wąbrzeźnie
Dodano: 2013-06-20 - Dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Chełmna w 2013 roku.
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Chełmna w 2012 roku
Dodano: 2012-03-28