Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Mickiewicza 9
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
REGON: 19168726000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa płyt betonowych drogowych 300x150x15 do remontu drogi powiatowej nr 2721G odc. Szteklin-Bietowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem transportem oferenta płyt drogowych betonowych 300x150x15 na drogę nr 2721G odc. Szteklin-Bietowo w ilości 660 szt. (miejscowość Szteklin 186 szt., miejscowość Bietowo 474 szt.) 2. Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 8 tygodni (56 dni) od daty podpisania umowy. Minimalny termin realizacji wynosi 4 tygodnie (28 dni) od daty podpisania umowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin realizacji”. 3. Wymagania jakie powinny spełniać dostarczone płyty drogowe: 1) płyty drogowe muszą spełniać wymagania określone w Normie BN 80/6775-03/01 Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów, i torowisk tramwajowych. Wspólne wymagania, BN-80/6775/02 Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów, i torowisk tramwajowych. Płyty drogowe, Zamawiający dopuszcza dostarczenie płyt drogowych spełniających wymagania norm równoważnych, 3) Wszystkie zamawiane płyty muszą być z I gatunku oraz posiadać klasę mrozoodporności, wytrzymałość na ściskanie, klasa betonu nie może być mniejsza niż C30/37, nasiąkliwość poniżej 5%, 4) powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków, 5) Zamawiający nie dopuszcza odchyłki od wymiarów nominalnych. 4. Odbiór dostaw: Odbioru dostawy dokona pracownik Powiatowego Zarządu Dróg lub osoba upoważniona przez Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Starogardzie Gdańskim na podstawie dokumentów przewozowych wystawionych w miejscu załadunku przedstawionych przez Dostawcę (dowód WZ). 5. Sposób realizacji zamówienia: 1) Płyty drogowe należy dostarczyć Zamawiającemu i rozładować przy gruntowej drodze powiatowej nr 2721G w miejscowościach Szteklin i Bietowo. 2) Transport i rozładunek płyt drogowych leży po stronie Wykonawcy. 3) W cenę jednostkową płyt drogowych należy wkalkulować koszty związane z ich transportem i rozładunkiem do w/w miejsc składowania. 4) Szczegółowe miejsce rozładunku wskazane zostanie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego przed terminem realizacji zamówienia o wskazanie szczegółowego miejsca rozładunku. 5) Do każdej dostarczonej partii płyt Wykonawca przedłoży deklaracje zgodności z polską normą. 6) Po zrealizowaniu całości dostaw zostanie spisany protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za ilość i jakość przedmiotu zamówienia. 2) Prefabrykaty na czas transportu i jego rozładunku, muszą być należycie zabezpieczone tak, aby podczas rozładunku nie zagrażały bezpieczeństwu pracowników. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji umowy. 4) Koszty związane z realizacją zamówienia, w tym zakup płyt jak również koszty związane z ich transportem do miejsca składowania i rozładunkiem ponosi Wykonawca w ramach 5) Ujawnioną wadę w okresie gwarancji Wykonawca usunie na własny koszt w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone płyty przez okres zadeklarowany w OFERCIE, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty wystawienia faktury po zrealizowaniu dostawy. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji dłuższy, 60 miesięcy i więcej, jednak do oceny oferty uwzględniony będzie okres gwarancji maksymalnie 60 miesięcy. 8. Produkt dostarczony Zamawiającemu, a nie odpowiadający warunkom SIWZ nie zostanie odebrany od Wykonawcy. W zaistniałej sytuacji, w terminie nieprzekraczalnym 5 dni kalendarzowych, Wykonawca winien dostarczyć produkt odpowiadający wymogom specyfikacji łącznie z deklaracje zgodności z polską normą. 9. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z ze.) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych. 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym o/ Starogard Gdański nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 18.3 W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie składających ofertę wadium w innej formie niż pieniądz, gwarancja/poręczenie winno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 18.4 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w załączniku nr 2 Rozdziału II SIWZ. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nowych płyt drogowych typu JUMBO
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2024.
Dodano: 2024-01-30 - Zakup i dostawa nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 w ilości 2.500 szt
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa materiałów budowlanych na rzecz Nadleśnictwa DRETYŃ
Dodano: 2023-10-07 - Dostawa materiałów budowlanych na rzecz Nadleśnictwa DRETYŃ
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa materiałów budowlanych na rzecz Nadleśnictwa Warcino.
Dodano: 2023-05-22 - Zakup nowych płyt drogowych typu Jumbo
Dodano: 2023-02-18 - Sukcesywna dostawa płyt drogowych wielootworowych typu jomb dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.
Dodano: 2022-09-13 - Sukcesywna dostawa płyt drogowych wielootworowych typu jomb dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.
Dodano: 2022-09-09 - Dostawa wyrobów betonowych do robót drogowych sukcesywnie od 01.02.2021 r do dnia 31.01.2022 r
Dodano: 2021-01-29