Przetargi.pl
Dostawa płynów infuzyjnych oraz żywienia do apteki Szpitala w Nysie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4087830 , fax. 077 4087833
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Św. Piotra 1 1
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 4087830, fax. 077 4087833
    REGON: 00031344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płynów infuzyjnych oraz żywienia do apteki Szpitala w Nysie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa płynów infuzyjnych oraz żywienia do apteki Szpitala w Nysie Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa sterylnych roztworów do płukania - 3 poz. Zadanie nr 2 - dostawa płynów infuzyjnych - 21 poz. Zadanie nr 3 - dostawa płynów infuzyjnych - 16 poz. Zadanie nr 4 - dostawa płynów infuzyjnych - 3 poz. Zadanie nr 5 - dostawa płynów infuzyjnych - 4 poz. Zadanie nr 6 - dostawa żywienia - 11 poz. Zadanie nr 7 - dostawa żywienia - 7 poz. Zadanie nr 8 - dostawa żywienia - 22 poz. Zadanie nr 9 - dostawa żywienia - 4 poz. Zadanie nr 10 - dostawa żywienia - 7 poz. Zadanie nr 11 - dostawa żywienia - 2 poz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP-17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Oświadczenie wynikające z art. 22 pkt 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 3. Koncesję - zezwolenie na obrót oferowanymi preparatami 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującym prawem. 2. w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 3 - oświadczenie potwierdzające jałowość portów nie wymagających dezynfekcji przed pierwszym użyciem i wyniki badań producenta dotyczące jałowości portów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach