Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, M.Skłodowskiej - Curie 23
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
M.Skłodowskiej - Curie 23
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
REGON: 532421008 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy S.A.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa płynów infuzyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawa płynów infuzyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 ( zadanie nr 1 ) do niniejszej SWZ. Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.Oferowany asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia , zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33194120-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną