Przetargi.pl
Dostawa płynów eksploatacyjnych do pojazdów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2021-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płynów eksploatacyjnych do pojazdów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów eksploatacyjnych i środków myjących do pojazdów służbowych dla KWP w Łodzi. 2. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia został zawarty we wzorze umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Asortyment i ilość zamawianych produktów zostały podany w Formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty. 4. Faktyczna liczba i asortyment zrealizowanych dostaw będzie zależny od potrzeb i posiadanych środków budżetowych Zamawiającego. Określone ilości nie mogą być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy, w razie mniejszych potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie realizował dostawy produktów na koszt własny przez okres trzech lat od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 8:00-15:00 do następujących magazynów: - Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Stokowska 21/25 - Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Pienista 71 - Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim ul. Szkolna 30/38 - Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu ul. Sikorskiego 2 6. Produkty będą dostarczane sukcesywnie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, w oryginalnie zaplombowanych i odpowiednio oznakowanych opakowaniach handlowych typowych dla danego producenta, stosownie do złożonego zamówienia. Wielkość opakowania podana w formularzu asortymentowo-cenowym jest wielkością pożądaną, ale nie jest to wymóg bezwzględny. 7. Cena każdego produktu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 SIWZ, musi być jednakowa (zryczałtowana) bez względu na wielkość opakowania jak i miejsce dostawy. Wykonawca musi tak skalkulować swój produkt, aby posiadał on identyczną cenę zarówno przy dostawie np. do magazynu w Sieradzu w ilości 150 litrów w opakowaniach 5 litrowych, jak i do magazynu w Łodzi w ilości 900 litrów w czterech beczkach po ok.200 litrów i pozostałej ilości w mniejszych opakowaniach. 8. Opis produktu znajdujący się na każdym opakowaniu musi umożliwiać jego pełną identyfikację. 9. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były z bieżącej produkcji, a ich termin przydatności nie może być krótszy niż 24 miesiące od dnia dostarczenia do magazynu. 10. Wszystkie oferowane płyny musza być dopuszczone do obrotu handlowego na terenie UE. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, musi zapewnić ciągłość dostaw zgodnie ze złożoną ofertą przez cały okres obowiązywania umowy. 12. Wykonawca musi dołączyć do oferty karty techniczne opisujące oferowany produkt, będące oficjalnymi wyciągami z katalogów lub folderów stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, zawierające opisy /parametry oferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymogów zgodnie formularzem asortymentowo – cenowym/. 13. Opisane powyżej karty techniczne muszą być ponumerowane zgodnie z numeracją formularza asortymentowocenowego i zawierać informację o wielkości opakowania. 14. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu w wersji papierowej lub elektronicznej karty charakterystyki substancji niebezpiecznej na każdy produkt występujący w złożonej ofercie, dla którego karta jest wymagana. W przypadku zmiany ich treści Wykonawca będzie dostarczał ich aktualne wersje przez cały okres obowiązywania umowy. 15. Składanie zamówień odbywa się pocztą elektroniczną, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzania otrzymanych wiadomości. 16. Zamawiający oczekuje realizacji dostaw w zadeklarowanym terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od chwili złożenia zamówienia. 17. W Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 SIWZ, Wykonawca wpisze osobę, do której należy zgłosić zamówienie (imię nazwisko, nr telefonu, adres e-mail). Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które zostaną wpisane w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24961000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach