Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7582891 , fax. 025 7582891
- Data zamieszczenia: 2011-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Warszawska 219 219
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 025 7582891, fax. 025 7582891
REGON: 71158670000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pługa odśnieżnego typu średniego - 1 szt. do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim dla potrzeb Zimowego Utrzymania Dróg - do realizacji w 2011r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa pługa odśnieżnego typu średniego - 1 szt. do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim dla potrzeb Zimowego Utrzymania Dróg - do realizacji w 2011r., o następujących parametrach technicznych: - rok produkcji 2011, fabrycznie nowy - szerokość odśnieżania - min. 2,7m, max. 3,2m - wysokość odkładnicy - min. 1,0 m, max. 1,2m - kąt skrętu pługa w zakresie +/- 30 stopni - ciężar pługa - min. 500 kg, max. 700kg - odkładnica wykonana ze stali lub tworzywa sztucznego z płytą czołową umożliwiającą montaż do wszystkich pojazdów o odpowiedniej masie wykonanej wg normy DIN 76060 - sterowanie z kabiny kierowcy (w kierunku pionowym i poziomym hydraulicznie lub pneumatycznie) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433131001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną