Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157 , fax. (052) 58 58 273
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1 1
85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 32 88 157, fax. (052) 58 58 273 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PLOTERA, URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ STACJI GRAFICZNYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA PLOTERA, URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ STACJI GRAFICZNYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać w, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 uPzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. II.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w pkt. I wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp) - w przypadku, gdy wykonawca polega na: *wiedzy i doświadczeniu, *potencjale technicznym, *osobach, *zdolnościach finansowych innych podmiotów, 3) *informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmiot udostępniający zdolności finansowe posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. I ppkt. 4, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów. IV. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp , wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) *aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych: *oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp, o którym mowa w pkt. IV. ppkt. 1), 3) *dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarek , baterii do UPS oraz akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-12 - dostawa drukarek
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa drukarek etykietowych. Nr sprawy 801/P/2015
Dodano: 2015-03-18 - zakup kopiarko-skanera na potrzeby geodezji
Dodano: 2012-06-28 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, stacji graficznych, komputera przenośnego i telewizora dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy
Dodano: 2010-09-28 - Dostawa nowego sprzętu komputerowego do systemu elektronicznej inwentaryzacji
Dodano: 2009-06-18