Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, Komeńskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
- Data zamieszczenia: 2020-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Komeńskiego 35
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
REGON: 28109884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa plastrów, opatrunków specjalistycznych i szwów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa plastrów, opatrunków specjalistycznych i szwów w ilości i o parametrach określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.13 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141112-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien do upływu terminu składania ofert przesłać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym elektronicznie zaszyfrowane: 1) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu „WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki 1.1 – 1.13 (tylko oferowane pakiety) 3) dokumenty wymienione w pkt VI. pkt 1 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, tj.:, a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. c) Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, dotyczące spełniania wymagań określonych przez zamawiającego - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo, 5) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną