Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
- Data zamieszczenia: 2012-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sabinowska 62/64 62/64
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
REGON: 15012365700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa plandek okryciowych 15x20m z linką mocującą do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 320 sztuk plandek okryciowych 15x20m z linką mocującą. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do SIWZ i musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy bez wad konstrukcyjnych i w pierwszym gatunku. 1.3. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 1.4. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 19000000-6 Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne, guma 1.5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej tj. Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 1.6. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury pod warunkiem dokonania odbioru technicznego plandek okryciowych. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 1.7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. z 2004r. Nr 54, poz. 535 ze zm.). 1.8. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nieodpłatnie instrukcje konserwacji w języku polskim, książki (karty) gwarancyjne, 1.9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 190000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną