Przetargi.pl
DOSTAWA PISTOLETÓW TYPU SELECTA (6 SZT.) DO DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 59 600 , fax. 075 64 59 601
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 59 600, fax. 075 64 59 601
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PISTOLETÓW TYPU SELECTA (6 SZT.) DO DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pistoletów typu Selecta (6 szt.) stanowiących wyposażenie centralnej sterylizatorni i bloku operacyjnego, realizowana w ramach projektu pn.: Poprawa jakości opieki zdrowotnej na Dolnym Śląsku poprzez modernizację Bloku Operacyjnego w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. Projekt ten współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 2. Oferowane pistolety muszą być w pełni zgodne z obowiązującymi dla tego asortymentu normami. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - Dostarczyć pistolety zgodne z opisem zawartym w poniższej tabeli do siedziby Zamawiającego w Kamiennej Górze przy ul. J.Korczaka 1, - Przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim instrukcję obsługi, - Przekazać karty gwarancyjne; jeżeli nie jest wystawiana karta gwarancyjna, podstawę roszczeń stanowić będzie faktura VAT na zasadach określonych w umowie oraz w Kodeksie Cywilnym. 4. Termin realizacji zamówienia: do 7 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. 5. Na dostarczone pistolety Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż określony w poniższej tabeli. Gwarancja zacznie obowiązywać od daty podpisania protokołu odbioru dostarczonego asortymentu. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, a także tych czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane samodzielnie przez użytkownika (jeżeli asortyment wymaga takich przeglądów i czynności konserwacyjnych), a są wymagane dla zachowania uprawnień gwarancyjnych. 6. Warunki gwarancji nie mogą w sposób nieuczciwy ograniczać uprawnień Zamawiającego, np. poprzez określenie wymogu zakupu środków czystości, materiałów eksploatacyjnych itp. wyłącznie u Wykonawcy, pod rygorem utraty gwarancji. 7. Określone w poniższej tabeli parametry i cechy należy przyjąć jako graniczne. Nie spełnienie ich w zakresie określonym przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. Lp. Parametry/cechy - wymagane 1. Przeznaczenie - mycie natryskowe i suszenie narzędzi, sprzętu, naczyń, pojemników, tac, wózków itp. stosowanych na bloku operacyjnym i centralnej sterylizatorni 2. Podłączenie do instalacji zasilającej (wodnej lub sprężonego powietrza) przy pomocy złączki ? cala 3. Wyposażenie dołączone do jednego pistoletu (razem 6 kompletów): - przewód przyłączeniowy ze złączką ? cala - wieszak do pistoletu - zestaw wymiennych końcówek (o różnym przeznaczeniu) - minimum 10 szt. - wieszak do końcówek 4. Produkt fabrycznie nowy 5. Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331911006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa na-kładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. Braku podstaw do wykluczenia z powodu zaistnienia okoliczności o których mowa w art.24 ust. Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wzór: Dokument 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach