Przetargi.pl
Dostawa pipetora elektrycznego i pipet elektronicznych dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pipetora elektrycznego i pipet elektronicznych dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0; 38437000-7; 38437120-4. 2.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa pipetora elektrycznego i pipet elektronicznych dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego, zwane w dalszej części urządzeniami. 3.Urządzenia te będą wykorzystywane w eksperymentach biologii molekularnej i mikrobiologii do bardzo precyzyjnego pipetowania różnych, zdefiniowanych objętości buforów, cieczy, pożywek mikrobiologicznych, enzymów, rozpuszczalników, biosurfaktantów. Pipety elektroniczne zapewniają bardzo dużą precyzję, a co za tym idzie bardzo dużą powtarzalność wyników badań laboratoryjnych. 4.Zamówienie obejmuje dostawę następujących urządzeń: 1)pipetor elektryczny wraz z ładowarką sieciową do pipetowania objętości od 1 do 100 ml (szt. 1) -pipetor do szklanych i plastikowych pipet w zakresie 1-100 ml -możliwość zastosowania akumulatorków lub tradycyjnych baterii -duże przyciski sterujące pracą góra-dół (pobór cieczy - wylot cieczy) -płynna regulacja szybkości pracy pipetora -max szybkość nie gorsza niż 25 ml na 4 s -dioda sygnalizująca proces ładowania i poboru energii z akumulatora (baterii) -szczelne zamknięcie przestrzeni zasilającej akumulatora (baterii) -brak wibracji podczas pracy -waga max 195 g -możliwość zastosowania filtrów 0,20 ?m i 0,45 ?m zwykłych i sterylnych -możliwość położenia pipetora wraz z włożoną pipetą o zakresie 1-100 ml w pozycji poziomej na blacie laboratoryjnym -możliwość zastosowania standardowych końcówek do pipet automatycznych wiodących producentów o pojemności 5 ml i 10 ml -możliwość zastosowania magnetycznego uchwytu do zamocowania pipetora -w komplecie wraz z pipetorem muszą być obecne akumulatorki o żywotności nie mniejszej niż 8 godzin pracy ciągłej -w komplecie wraz z pipetorem muszą być obecne przynajmniej 4 filtry pasujące do urządzenia 2)pipety elektroniczne jedno i wielokanałowe do pipetowania małych objętości cieczy wraz ze stojakiem ładującym akumulatory pipet, w tym: a)pipeta elektroniczna jednokanałowa, wielowymiarowa do pipetowania objętości od 100 ?l do 1000 ?l, sztuk 1 b)pipeta elektroniczna jednokanałowa, wielowymiarowa do pipetowania objętości od 20 ?l do 200 ?l, sztuk 1 c)pipeta elektroniczna jednokanałowa, wielowymiarowa do pipetowania objętości od 2 ?l do 20 ?l, sztuk 1 d)pipeta elektroniczna 8-kanałowa, wielowymiarowa do pipetowania objętości od 10 ?l do 300 ?l, sztuk 1 e)pipeta elektroniczna 8-kanałowa, wielowymiarowa do pipetowania objętości od 1 ?l do 20 ?l, sztuk 1 f)stojak na pipety elektroniczne z ładowarką sieciową, umożliwiający ładowanie akumulatorów pipet, sztuk 1. Pipety elektroniczne jedno i wielokanałowe do pipetowania małych objętości cieczy wraz ze stojakiem ładującym akumulatory pipet (sztuk 5 + stojak na pipety) muszą posiadać następujące cechy/właściwości: -konieczność posiadania min programu pipetowania, dozowania, powtarzania oraz mieszania w zakresie pracy pipety -konieczność ustawiania prędkości pracy (nie mniej niż 6 prędkości) oddzielnie dla aspiracji jak i pipetowania -konieczność regulacji kontrastu wyświetlacza w zależności od panującego oświetlania (nie mniej niż 6 stopni regulacji kontrastu) -możliwość włączenia lub wyłączenia efektów dźwiękowych -możliwość zabezpieczenia i zmiany max wielkości objętościowej pobieranej w zależności od zastosowanej końcówki (brak możliwości zalania pipety) -wyświetlacz ciekłokrystaliczny, wskazujący na wyświetlaczu głównym m.in. stopień naładowania baterii, rodzaj wybranego programu, ustawioną objętość, ilość powtórzeń pozostałych np. do końca dozowania oraz graficzny obraz stopnia napełnienia -dwuczęściowa, łatwo demontowana dolna część pipety do zakładania końcówek -łatwo demontowany zrzutnik końcówek w przypadku konieczności pracy z bardzo wąskimi probówkami -dwa rodzaje zrzutników w komplecie w zależności od potrzeb: plastikowy i stalowy -wewnętrzna pamięć pozwalająca na zapamiętanie ustawionej wartości w momencie wyczerpania się baterii -główny przycisk funkcyjny z funkcją magnetycznego nacisku -możliwość sprawdzenia ilości cyklów wykonanych pipetą -możliwość pracy również w momencie podłączenia do zasilania -dwa wejścia do ładowania akumulatorów pipety -możliwość w razie potrzeby wymiany/serwisowania tylko jednego kanału pipety bez konieczności wymiany wszystkich (dotyczy pipet 8-kanałowych) -ładowarka w komplecie do każdej pipety -statyw min 5 stanowiskowy z funkcją ładowania wszystkich pipet na raz z jednym przewodem zasilającym. 5.Zamawiający wymaga, aby pipetor i pipety elektroniczne dla małych pojemności były wyprodukowane przez tego samego producenta. 6.Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim cechom określonym powyżej i musi: 1)być fabrycznie nowy, tzn nieużywany przed dniem dostarczenia, pełnowartościowy i wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5)jeśli przepisy dotyczą, mieć dołączone do urządzeń wykorzystujących energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 7.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem w pkt. 4 rozdz. II SIWZ, 2)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 3)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 5)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca oświadcza, że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy. 9.Miejscem dostawy jest Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, Katedra Biotechnologii, ul. Kładki 24, pok. 120, 80-822 Gdańsk. 10.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. 11.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządza oraz podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy, który jest podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 12.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 13.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3)braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów, wymienionych w pkt. 10 niniejszego rozdziału. 14.W przypadkach określonych w pkt. 13 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 15.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące. 16.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 17.Płatność nastąpi ze środków projektu naukowego Polish Norwegian Research Colloboration, tytuł projektu: Potato patogen populations In changing climatic conditions of Norway and Poland and the mechanisms of interaction with host - Work Package 1 - Pectinolytic Bacteria, nr umowy: Pol-Nor/202448/28/2013 / Decyzja NCBiR 96/2013, nr zad.: Work Package 1 - Pectinolytic Bacteria, kategoria: Consumables. 18.Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. 19.Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 20.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ oraz załączniku nr 7 do SIWZ- projekt umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach