Przetargi.pl
Dostawa pipet automatycznych na potrzeby ZIiPR w IRZiBŻ PAN w Olsztynie

Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10748 Olsztyn, ul. Tuwima
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 539 31 68 , fax. 89 539 31 47
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie
    ul. Tuwima 10
    10748 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 539 31 68, fax. 89 539 31 47
    REGON: 128934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pipet automatycznych na potrzeby ZIiPR w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa zestawu pipet automatycznych jednokanałowych zmiennopojemnościowych 0,5-10 μl/ 10-100 μl/ 100-1000 μl – 2 komplety oraz pipety automatycznej jednokanałowej zmiennopojemnościowej 20 – 200 µl – 1 sztuka zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia zawartą w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SIWZ (wymagania minimalne). 2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 3. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia (graniczne warunki techniczno- eksploatacyjne) zawiera formularz ofertowy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznego sprzętu do siedziby Zamawiającego, tj. IRZiBŻ PAN w Olsztynie, ul. Bydgoska 7, 10-243 Olsztyn, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, z transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca, może zaoferować sprzęt o parametrach wyższych lub rozwiązaniach technologicznych lepszych, w tym korzystniejszych dla środowiska. Udowodnienie rozwiązania równoważnego lub lepszego leży po stronie Wykonawcy i musi mieć odzwierciedlenie w materiałach/dokumentach producenta. 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego materiały producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych (tj. broszura, folder, instrukcja obsługi itp.) przez oferowany sprzęt. Dostarczone materiały muszą potwierdzać parametry określone w specyfikacji przedmiotu zamówienia. 6.Warunki ogólne dostawy przedmiotu zamówienia: 1.1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 1.2. Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad materiałowych i prawnych. 1.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 1.4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie niezbędne elementy umożliwiające jego montaż, uruchomienie i bezawaryjną pracę. 1.5. Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami jego producentów. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy. 1.7. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim. 1.8. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego sprzęt powinien być gotowy do poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych części i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w formularzu ofertowym. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy, konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 1.9. Dostarczony sprzęt musi być dostosowany do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (230 V/50 Hz). 7.Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego: 2.1. Wymagana gwarancja: a) 36 miesięcy (dotyczy pipet automatycznych); b) 5 lat gwarancji na pierścień mocujący. 2.2. Serwis gwarancyjny powinien być prowadzony przez serwis Wykonawcy, autoryzowany przez producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca serwisu gwarancyjnego korzystał z pomocy producenta oferowanego sprzętu lub jego przedstawiciela, prowadzącego serwis techniczny w wymaganym zakresie. Każda autoryzacja dla serwisu Wykonawcy oraz deklaracja wspierania serwisu przez producenta lub jego przedstawiciela musi mieć formę oświadczenia producenta lub jego przedstawiciela. 2.3. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis przedmiotu zamówienia. 2.4. W przypadku wymiany uszkodzonego elementu sprzętu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu wynikające ze złożonej oferty. 2.5. Transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego sprzętu. 8.Termin wykonania zamówienia zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą. Termin wykonania jest jednym z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. 2.Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach