Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6187190 , fax. 22 6187190
- Data zamieszczenia: 2013-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Solidarności 67 67
03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6187190, fax. 22 6187190
REGON: 01229882300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.praski.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pierwszego wyposażenia w ramach realizacji zadania pn Adaptacja budynku D Szpitala (budynek po zlikwidowanej pralni i kotłowni) na potrzeby Przychodni Przyszpitalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia do Przychodni Przyszpitalnej w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie. Zamówienie obejmuje 5 Pakietów (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety lub na całość zamówienia): Pakiet nr 1 - Wózki, stoliki oraz lampy zabiegowe Pakiet nr 2 - Drobny sprzęt medyczny Pakiet nr 3 - Aparat do badania tętna płodu Pakiet nr 4 - Wyposażenie Pakiet nr 5 - Sprzęt AGD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa (Formularz cenowy) stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ (w zależności od Pakietu będą to Załączniki 2.1 - 2.5) oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 A do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331690002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: Pakiet Wymagane wadium PLN Pakiet 1 1 000,00 Pakiet 2 80,00 Pakiet 3 20,00 Pakiet 4 290,00 Pakiet 5 80,00 razem 1 470,00 W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wadium należy wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla pakietów, na które składana jest oferta. 2. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praski.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Na dostawę jednorazowych końcówek do noża harmonicznego oraz anestetycznych układów oddechowych określonych w 2 pakietach.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa implantów do chirurgii kończyny górnej i dolnej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ - sprawa 33/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów i akcesoriów do operacji rekonstrukcyjnych dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ - sprawa 34/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ - sprawa 31/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mikronoża rotującego i wiertarki laryngologicznej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ - sprawa 27/2016
Dodano: 2016-06-30 - Zakup diatermii chirurgicznych, nr sprawy PN-77/16/AT
Dodano: 2016-06-28 - Zakup sprzętu medycznego dla szpitala Powiatowego w Kozienicach
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa ładunków i staplerów określonych w 4 pakietach
Dodano: 2016-06-07 - dostawa staplerów endoskopowych z ładunkami Pn-69/16/IM
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ - sprawa 19/2016
Dodano: 2016-04-28