Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
- Data zamieszczenia: 2018-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
os. Na Skarpie 66
31-913 Kraków, woj. małopolskie
tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
REGON: 63016100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pierwszego wyposażenia do Apteki Szpitalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy w podziale na: Pakiet 1: wyposażenie apteki (szafy wysokie ISO, szafy jezdne pojedyncze 1 ISO, wózki transportowe VARIO, wózki wielozadaniowe, regały magazynowe półkowe i koszowe, palety ALU, stoły z blachy nierdzewnej, blat roboczy z płyty blatowej oklejonej HPL z pięcioma szafkami z płyty meblowej , kosze PC 100, kosze ABS ażurowe 100 i 200, moduły ABS 50 i 100, uchwyty na kody) Pakiet 2: witryny chłodnicze Pakiet 3: krzesła zmywalne Pakiet 4: kapsułkarka ręczna Pakiet 5: płyta grzewcza dwupalnikowa i jednopalnikowa Pakiet 6: komora laminarna Pakiet 7: suszarka laboratoryjna Pakiet 8: szafa metalowa Pakiet 9: łaźnia wodna wielostanowiskowa Pakiet 10: mikser recepturowy automatyczny Pakiet 11: wagi precyzyjne Pakiet 12: mikser planetarny Pakiet 13: komputery z monitorami i oprogramowaniem, laptop Pakiet 14: drukarka wielozadaniowa Pakiet 15: drukarka termiczna i czytniki kodów Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi: pakiet 1 - 15. 2. Oferty nie zawierające pełnego asortymentu opisanego w pakiecie: 1; 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 zostaną odrzucone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2018), nierekondycjonowany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy (pakiet 1 - 12), min. 36 miesięcy (pakiet 13) oraz 24 miesiące (pakiet 14-15)– od daty dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. 6. (dotyczy pakietów 1-12) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy chyba że Producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada). Warunki dotyczące serwisu (załącznik nr 8 do specyfikacji): 1) możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw: pon – pt 8:00-15:00 2) forma zgłoszeń reklamacji i napraw -poczta, fax, poczta elektroniczna 3) czas reakcji serwisu max. 24 godziny 4) maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 5 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia 5) weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (soboty, niedziele i święta nie są wliczane w czas reakcji serwisu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36123000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2 do SIWZ b) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę c) oświadczenie o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2. - załącznik nr 3 do SIWZ d) zobowiązanie podmiotu trzeciego zaleca się zastosowanie wzoru zamieszczonego w załączniku nr 6 do SIWZ – jeśli dotyczy e) oświadczenie dot. RODO – załącznik nr 7 f) warunki gwarancji i serwisu – załącznik nr 8 (dotyczy pakietu 1-12). Dotyczy pakietu 2, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12 - Oryginalne firmowe katalogi, prospekty, foldery producenta ze zdjęciem produktu zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanego wyrobu potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów techniczno – użytkowych i warunków granicznych w języku polskim. pkt VII SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną