Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 22-211 Różanka, Różanka 117B
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5718116
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Różanka 117B 117B
22-211 Różanka, woj. lubelskie
tel. 082 5718116
REGON: 00108922600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluchomajtek,pieluch anatomicznych, wkładek anatomicznych, cewników i worków do zbiórki moczu oraz środków pielęgnacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż i dostawa pieluchomajtek, pieluch anatomicznych, wkładek anatomicznych, cewników i worków do zbiórki moczu oraz środków pielęgnacyjnych do Domu Pomocy Społecznej SENIOR w Różance w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. Zamówienie poniżej 206000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 367130002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawień do wykonywania określonej działalności, znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ni epodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający sprawdzi czy wykonawcy spełniają warunki na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i należności podatkowych, oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ustawy, formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1, formularz - tabela kalkulacji - załącznik nr 5, zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4, próbki proponowanych produktów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senior.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną