Przetargi.pl
Dostawa pieluchomajtek z falbankami wewnętrznymi

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek ogłasza przetarg

  • Adres: 31-502 Kraków, ul. Kołłątaja 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4213902 , fax. 012 4213902
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek
    ul. Kołłątaja 7 7
    31-502 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4213902, fax. 012 4213902
    REGON: 00389160800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolfelicjanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pieluchomajtek z falbankami wewnętrznymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wkładka chłonna-dzienne, chłonność według norm ISO 850 ml. pakowane po 15 szt. - 1000szt.(Ilość roczna w sztukach); Pielucha anatomiczna - dzienne, chłonność według norm ISO nie mniejsza niż 1650 ml., nie zawierające lateksowych elementów. Pakowane po 30 szt. - 49000 szt.(Ilość roczna w sztukach); Podkłady-chłonność według norm ISO nie mniej niż 1500 ml. 60 x 90 pakowane po 30 szt. pokryte antypoślizgową folią. - 3800 szt(Ilość roczna w sztukach); Pieluchomajtki rozmiar M - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 1900 ml według norm ISO , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie), ściągacze taliowe, produkt 100% oddychający na całej powierzchni, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. - 15950 szt.(Ilość roczna w sztukach); Pieluchomajtki rozmiar L - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2100 ml według norm ISO , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie),ściągacze taliowe, produkt 100% oddychający na całej powierzchni, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. - 11250 szt.(Ilość roczna w sztukach);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału oraz oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek wraz z ofertą złożyć oświadczenie z Art. 22 ust. 1., Art. 24 Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie, wymaga się aby sporządził i dołączył do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działania jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykonania należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo (dla reprezentującego ich pełnomocnika), w oryginale lub kopi potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy, przez upływem terminu składania ofert. Próbki po jednym opakowaniu według rodzaju jak w załączniku nr 4. Kryteria oceny ofert: 1% = 1 pkt. a) cena brutto zamówienia 70% b) jakość 30% 1.chłonność wg normy ISO 2.możliwość wielokrotnego zapinania przylepców 3.wskaźnik wilgotności 4.dopasowanie do kształtu ciała 5.barierki-falbanki wewnętrzne 6.pielucha w całości oddychająca 7.ściągacze taliowe Oferty oceniane będą w skali do 100 p wg wzoru: ad. a) wartość punktowa ceny wyliczana będzie w skali do 70 wg wzoru: wartość punktowa a = 70 *Amin / An Amin - cena najniższa wśród oferowanych An - cena badanej oferty ad. b) wartość punktowa jakości wyliczona będzie w skali do 30 według wzoru: Ocenie podlegają wzajemne relacje między złożonymi próbkami jako załączniki do poszczególnych ofert (po jednej paczce z każdego rodzaju zał. nr 4).Specjalnie powołany zespół w wyniku testowania rozdzieli liczbę punktów między wszystkie oferty, tak aby odzwierciedlały rzeczywiste różnice między nimi. Wzorzec oceny jakościowej - każdy Oferent uzyska x punktów za dostarczone próbki tj. 0 lub 1 punkt, za każdy aspekt oceny. Tam gdzie dany parametr oceny nie dotyczy pozycji badanej próbki otrzyma 0 pkt. Metoda rozliczania x/7 x 30 = liczba punktów oferty ocenianej. x- liczba uzyskanych punktów przez oferenta od 0 do 7. Uzyskane punkty zostaną zweryfikowane i zostanie im przydzielona punktacja od 0-2 - oferta z największą ilością punktów uzyskanych w powyższej ocenie otrzyma 2 pkt, inne oferty z mniejszą ilością punktów otrzymają odpowiednio 1 lub 0 pkt.. Następnie po uzyskaniu punktacji możliwej od 0-10 zostaną one wyliczone wg wzoru b= 30*x/10 x- liczba uzyskanych punktów przez oferenta od 0 do 10. Przyjęcie tej metody pozwala Wykonawcy dokonać samodzielnej oceny składanej oferty co w istotny sposób podnosi przejrzystość postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy- wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Próbki po jednym opakowaniu według rodzaju jak w załączniku nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: JAKOŚĆ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zolfelicjanki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach