Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. M.C. Skłodowskiej
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 173 009
- Data zamieszczenia: 2020-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
ul. M.C. Skłodowskiej 23
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 774 173 009
REGON: 53242100800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy S.A.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluchomajtek Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku oraz ZOL Wołczyn. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.. 1 Przez dostawę pieluchomajtek Zamawiający rozumie sukcesywną dostawę w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 2 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności jakiej pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3 Oferowany asortyment musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918) tj. muszą posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania. 4 Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości, na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguły. 5 Wykonawca gwarantuje okres ważności zaoferowanego asortymentu medycznego min. 6 miesięcy licząc od daty zrealizowania zamówienia cząstkowego. CPV – 33.14.00.00-3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zamawianego asortymentu zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania. ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918). - karty danych technicznych wystawionych przez producenta
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TP.D.OAiIT.04.24_Zakup wraz z dostawą specjalistycznego sprzętu jednorazowego niezbędnego do świadczenia usług medycznych dla pacjentów leczonych w OAiIT
Dodano: 2024-04-19 - Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa wyrobów medycznych dla bloku operacyjnego
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i dostawa pieluchomajtek i produktów do pielęgnacji pacjenta oraz opatrunków
Dodano: 2024-03-01 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-01 - Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i testów.
Dodano: 2023-10-26 - TP.D.LN.22.23 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2023-07-11 - Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2023-06-30 - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
Dodano: 2023-05-22