Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Bogumińska 22
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4511232 w. 351 , fax. 0-32 4511225 w. 310
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Bogumińska 22 22
44-350 Gorzyce, woj. śląskie
tel. 032 4511232 w. 351, fax. 0-32 4511225 w. 310
REGON: 27219339900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgorzyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna Samorządu Powiatowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluchomajtek, pieluch anatomicznych, wkładek oraz podkładów jednorazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKAZ PIELUCHOMAJTEK ORAZ PIELUCH ANATOMICZNYCH DLA MIESZKAŃCÓW DPS GORZYCE Został określony w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. b)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. - formularz ofertowy (załącznik Nr 2) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich dwóch lat , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - referencje - minimum 5 (załącznik nr 3) - podpisany wzór umowy ( załącznik nr 4) - zaświadczenie stwierdzające, że oferowane pieluchy anatomiczne i pieluchomajtki mają podwyższoną chłonność np. oświadczenie producenta
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość pieluch gratis
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa strzygarek chirurgicznych oraz ostrzy do strzygarek chirurgicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa probówek do oznaczania OB wraz z najmem aparatu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawy artykułów jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach Nr ref. 15/16
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony nr 26/PN/16 na dostawę wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa materiałów medycznych do SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/17/16
Dodano: 2016-07-01