Przetargi.pl
Dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 74-105 Nowe Czarnowo, Nowe Czarnowo 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 316 59 21 , fax. 91 316 59 21
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Nowe Czarnowo 66 66
    74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 316 59 21, fax. 91 316 59 21
    REGON: 00107126100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest cykliczny zakup wraz z dostawą pieluchomajtek do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia w wysokości 70 % wartości. Pieluchomajtki (powłoka foliowa w całości) powinny posiadać super absorbent, środki chłonne nie powinny powodować uczuleń i podrażnień (brak elementów lateksowych), powinny być bezpieczne (posiadać europejski znak bezpieczeństwa na opakowaniu- CE spełniający wymogi dyrektywy 93/42/EEC oraz ISO 13485) Zakres zamówienia:1) rozmiar J- 720 szt. 2)rozmiar S- 1 440 szt. 3) rozmiar M- 29 520 szt.4) rozmiar L- 21 960 szt.,5) wkładki anatomiczne (wymagana minimalna chłonność 1 250 ml)- 1 800 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337700008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach