Przetargi.pl
Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 71455 Szczecin, ul. Arkońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Arkońska 4
    71455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
    REGON: 29027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie - 1 zadanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, w wymaganych parametrach granicznych, stanowiących Załącznik nr 1A do SIWZ oraz w parametrach podlegających ocenie jakości, stanowiących Załącznik nr 1B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33771200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ i wzoru Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2A do SIWZ. 2. Wraz z ofertą wykonawca składa a) Oświadczenia sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 3 i 3A do SIWZ, b) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisu z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, c) wypełnione Wymagane parametry graniczne wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, d) wypełnione Parametry podlegające ocenie jakości wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ, e) próbki (wzory) po 1 sztuce z każdego asortymentu, niepodlegające zwrotowi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach