Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 7462502 , fax. 95 7462502
- Data zamieszczenia: 2014-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 10 10
74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 7462502, fax. 95 7462502
REGON: 00030455600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluchomajtek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pieluchomajtki roz.M - 8500 sztuk; L - 11.500 sztuk; i XL - 4.000 sztuk o standardowym poziomie chłonności, podwójny wkład chłonny z superabsorbentem neutralizującym nieprzyjemny zapach,elastyczne ściągacze taliowe, przylepce zapewniające trwałe mocowanie, miękka warstwa zewnętrzna, wilgotność utrzymywana wewnątrz, z daleka od skóry, paraprzepuszczalność redukująca powstawanie odparzeń i odleżyn. Pieluchy anatomiczne ( wkładki ) maxi - 9000 sztuk; podwójny wkład chłonny z superabsorbentem,przędza elastyczna w części pachwinowej i anatomiczny kształt wkładu, miękka warstwa zewnętrzna, wilgoć utrzymywana w głębi pieluchy z dala od skóry. Pampersy dla dzieci o wadze od 4-10 kg, 9-18 kg i 15-25 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony 7/n/do/2016 r.
Dodano: 2016-06-24 - ZAKUP PLASTIKÓW, FILTRÓW I INNYCH MATERIAŁÓW POMOCNICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2016
Dodano: 2016-06-01 - Przetarg nieograniczony nr 5/n/2016 r.
Dodano: 2016-05-18 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny
Dodano: 2016-02-09 - Pożywki
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa wyrobów medycznych - endoskopia
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa materiałów biologicznych niezbędnych do wykonywania zabiegów operacyjnych
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy pieluchomajtek i majtek chłonnych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach
Dodano: 2015-11-25