Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 57-550 Stronie Śląskie, ul. Morawka 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8141488 w. 248 , fax. 74 8141494
- Data zamieszczenia: 2015-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Morawka 1 1
57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 8141488 w. 248, fax. 74 8141494
REGON: 00029498700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluchomajtek 2015/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla osób dorosłych, stanowiących Towar, do Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Dostawa ma być wykonywana w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia - jego rodzaj i ilości, określa załącznik nr 2 do SIWZ. Pieluchomajtki będą przeznaczone na potrzeby pensjonariuszy zakładu opiekuńczo-leczniczego o charakterze psychiatrycznym i ogólnym, leżących, niespokojnych w obrębie w łóżka oraz chodzących, w większości pobudzonych psychoruchowo. Oferowane wyroby powinny posiadać stosowne certyfikaty i atesty, powinny być dopuszczone do obrotu w Polsce, lub posiadać aktualny wpis do właściwego rejestru dopuszczający do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na żądanie przed wykonaniem dostawy do Zamawiającego, Wykonawca przedłoży kopie atestów, certyfikatów lub wpisów do rejestrów. W zakres Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia wchodzą: przygotowanie asortymentu Dostawy zgodnie z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz, na koszt i ryzyko Wykonawcy, towaru do Zamawiającego oraz dostarczenie Dostawy do apteki Zamawiającego. Rozładunek produktów medycznych powinien zakończyć się wniesieniem produktów medycznych do apteki Centrum. Apteka Centrum jest umieszczona na parterze budynku. Dostawy będą realizowane na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień jeden raz na 1-2 miesiące. Dostawy mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 07:00 do 12:00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie:jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpd.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych i staplerów dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy igieł, zestawów, portów oraz rękojeści dla potrzeb całego szpitala.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego stosowanego w laparoskopii
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb całego szpitala.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa prowadników FFR, sond OCT i serwisowanie aparatów dla Pracowni Hemodynamiki.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa wyrobów medycznych do żywienia dojelitowego dla potrzeb Wojewódzkiego Centru Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-08 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ MSW we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA ZESTAWÓW DO HEMODIALIZ
Dodano: 2016-07-01