Przetargi.pl
Dostawa pielucho-majtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2024r. do 31.12.2025r

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO LECZNICZY ogłasza przetarg

  • Adres: 34-370 Rajcza, ul. Ujsolska 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 864 31-14 , fax. 33 864-31-20
  • Data zamieszczenia: 2024-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO LECZNICZY
    ul. Ujsolska 35
    34-370 Rajcza, woj. śląskie
    tel. 33 864 31-14, fax. 33 864-31-20
    REGON: 000295969
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pielucho-majtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2024r. do 31.12.2025r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pielucho-majtek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego z siedzibą w Rajczy przez okres 24 miesięcy od 01 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025 r.2. Szczegółowy wykaz pielucho-majtek stanowiących przedmiot dostawy zawiera załącznik nr 4 do SWZ. Dostawy pielucho-majtek będą następować sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W załączniku nr 4 do SIWZ Zamawiający określił maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać. Minimalna /gwarantowana/ wielkość przedmiotu zamówienia odpowiada 80 % wartości przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis sposobu wykonywania dostaw określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ .4. Sposób realizacji dostaw :a/ Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego w ilościach i asortymencie wynikającym z przesłanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. b/ Zapotrzebowanie zgłaszane będzie w godzinach pomiędzy 08:00 a 12:00 telefonicznie lub faksem lub e-mailem. Dostawy realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. c/ Dostawy będą realizowane na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ul. Ujsolska 35, 34-370 Rajcza w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt, najpóźniej drugiego dnia roboczego do godz. 10:00 po dniu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.5. Wymagany minimalny okres ważności dostarczonych pielucho majtek wynosi 9 miesięcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może udzielić Zamawiającemu dłuższego okresu ważności. Ważność rozpoczyna bieg w dniu odbioru przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę pielucho majtek.6. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. 7. Przedmiot zamówienia /wszystkie pozycje asortymentowe objęte przedmiotem zamówienia musi/muszą być dopuszczone do obrotu przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.8. Zamawiający nie wymaga złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu.9. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33771100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach