Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 37-464 Stalowa Wola, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 448 618 , fax. 158 448 618
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Dąbrowskiego 5
37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 158 448 618, fax. 158 448 618
REGON: 83046626200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zpostalowawola.bip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pielucho-majtek dla dorosłych, jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych i dezynfekcyjnych do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pielucho-majtek, na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli na okres od dnia podpisania umowy do 28.02.2022r. Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych, na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli na okres od dnia podpisania umowy do 28.02.2022r. Część III: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do mycia i dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego, powierzchni oraz rąk, na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli na okres od dnia podpisania umowy do 28.02.2022r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33772000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Części I: Dostawa pielucho-majtek: Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia – (załącznik nr 4 do SIWZ wzór). Dla Części II: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych: Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia – (załącznik nr 4 do SIWZ wzór). Dla Części III: Dostawa środków do mycia i dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego, powierzchni oraz rąk: Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia – (załącznik nr 4 do SIWZ wzór).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw (wzór) 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór) 3. Formularz ofertowy (wzór) 4. Formularz asortymentowo-cenowy 5. Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (wzór) 6. Projekt umowy Część I, II, III (wzór)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną