Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 5628500 , fax. 0-87 5628507
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66 66
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 5628500, fax. 0-87 5628507
REGON: 00029334400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskalina.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieczywa, wyrobów ciastkarskich oraz produktów bezglutenowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa dokonywana przez Wykonawcę siedem razy w tygodniu do godz. 700, natomiast wyrobów ciastkarskich i produktów bezglutenowych wg potrzeb Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SIWZ. Pieczywo, wyroby ciastkarskie oraz produkty bezglutenowe będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. Całość zamówienia składa się z dwóch części (I część - Pieczywo, wyroby ciastkarskie; II część - Produkty bezglutenowe), Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz cenowy w części lub w całości i dołączyć do oferty. Dostarczane pieczywo, wyroby ciastkarskie oraz produkty bezglutenowe będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone przez Polskie Normy. Produkty pakowane mają być trwale i czytelnie oznaczone terminem przydatności do spożycia, termin przydatności do spożycia wg dnia dostawy nie może być krótszy niż 30% terminu przydatności dla danego produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy praw zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Złożą oświadczenia zgodnie z wymaganiami ustawy prawo zamówień publicznych tj.: -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca przyjmuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty (zgodnie z pkt. 4.1 SIWZ.) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej-(nych) do ich reprezentowania, następujących dokumentów: - Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - Inne dokumenty stanowiące treść oferty: -Projekt umowy Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Formularz ofertowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Formularz cenowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub przedsiębiorcę. -W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez udzielającego lub przyjmującego pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskalina.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa pieczywa do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w 2016r
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa pieczywa i ciast
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych; znak sprawy SZP 3820 - 15/15
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych na okres 24 miesięcy; znak sprawy: SZP 3820-7/15
Dodano: 2015-03-04 - Sprzedaż i dostawa pieczywa do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w 2015r
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, nr sprawy DKw-220-5-14
Dodano: 2014-10-08 - Znak sprawy:SP49.P/3/2014 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi w Białymstoku.
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa pieczywa i ciast
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2014-03-14 - DOSTAWA PRODUKTÓW BEZGLUTENOWYCH
Dodano: 2013-12-16