Przetargi.pl
Dostawa piecyków grzewczych na paliwo płynne do ogrzewania kontenerów i namiotów w warunkach polowych.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piecyków grzewczych na paliwo płynne do ogrzewania kontenerów i namiotów w warunkach polowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa piecyków grzewczych na paliwo płynne do ogrzewania kontenerów i namiotów w warunkach polowych. Szczegółowy opis asortymentu został wskazany w załączniku nr 3. Zamawiający przewiduje zmówienie opcjonalne w trakcie trwania umowy w ilościach i asortymencie podanym w zestawieniu cenowym (załącznik nr 2). 1. Dostawa i Odbiór asortymentu: 1.1. Dostarczone piecyki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą. 1.2. Zamawiający nie przewiduje dzielenia dostaw w zakresie poszczególnych zamówień (podstawowe lub opcja). 1.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć piecyki jedną dostawą w ramach każdego zamówienia. 1.4. Zamawiający powiadomi w formie pisemnej Wykonawcę o wszczęciu realizacji zamówienia opcjonalnego. 1.5. Brak pisemnego potwierdzenia realizacji zamówienia opcjonalnego skutkuje realizacją dostawy tylko w zakresie ilości zamówienia podstawowego. 1.6. Z odbioru przedmiotu zamówienia strony sporządzą „Protokół przyjęcia-przekazania” zgodny ze wzorem Zamawiającego. 1.7. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca przeszkoli oraz wyda dla 2 osób dokument stwierdzający nabycie uprawnień w zakresie eksploatacji piecyków, w tym: a) użytkowania urządzenia, b) obsługi w zakresie bieżącej eksploatacji urządzenia, c) usuwania typowych usterek, d) przygotowania do transportu, e) obsługi podczas przechowywania, przygotowania do przechowywania i użytkowania – zajęcia teoretyczne i praktyczne. 1.8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot zamówienia do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego, tj. podpisania przez strony „Protokołu przyjęcia-przekazania”. 1.9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar na własny koszt do magazynu Zamawiającego od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. 1.10. Wykonawca o terminie dostawy towaru powiadomi Zamawiającego 3 dni przed datą dostawy (fax, telefon). 1.11. Odbiór ilościowy przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Zamawiającego z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Zamawiający będzie kwitował odbiór towaru (odbiór paczek i palet) na dokumentach typu WZ po dokładnym jego sprawdzeniu. 1.12. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy. (Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę - przewoźnika). 1.13.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy dostarczenia wraz z dostawą karty gwarancyjnej wyrobów wraz z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej przed producentem; świadectwa jakości lub deklarację zgodności oraz instrukcję eksploatacji. 1.14. Brak jakiegokolwiek dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.13. będzie skutkował nie przyjęciem towaru przez Zamawiającego. 2. Inne uwagi dotyczące Wykonawcy: 2.1. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest dostarczenie wypełnionego wniosku wraz ze zdjęciami w formie elektronicznej pracowników i ich numerów dowodów tożsamości oraz marek pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi zabezpieczających realizację udzielonego zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagane zdjęcia powinny być w formie jak do dokumentów oraz pliki w formacie przyjętym dla obrazów, tj. jpeg, bmp, png itp. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem. 2.2. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39715200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 800,00 zł (siedem tysięcy osiemset zł 00/100). Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 57/2020 - dostawa piecyków grzewczych” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty; 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 5 ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku oferty wspólnej, oświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Zestawienie cenowe (załącznik nr 3 ) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach