Przetargi.pl
Dostawa piasku naturalnego do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011 W przewidywanej ilości około 8000 Mg .Dostawa sukcesywna na składowisko w Obwodzie Drogowym w Końskich ul. Warszawska 56

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku naturalnego do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011 W przewidywanej ilości około 8000 Mg .Dostawa sukcesywna na składowisko w Obwodzie Drogowym w Końskich ul. Warszawska 56
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie dostaw. 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę piasku do zwalczania śliskości zimowej nawierzchni dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011. 2. Miejsce dostawy : plac składowy w Obwodzie Drogowym w Końskich , ul. Warszawska 56 3. W oparciu o faktyczne ilości zużywanego piasku w poprzednich sezonach zimowych , Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę piasku w sezonie zimowym 2010/2011 w ilości 8000 Mg. Wykonawca dostaw, przygotowany być musi do realizacji dostaw w przewidywanych ilościach i terminach - do dnia 20 grudnia 2010 roku - około 2000 Mg - do dnia 24 stycznia 2011 roku - około 2500 Mg - do dnia 20 lutego 2011 roku - około 2500 Mg - do dnia 10 marca 2011 roku - około 1000 Mg 4. Cena dostarczenia 1 Mg piasku obejmować będzie : - pozyskanie - zakup piasku - koszt transportu do Obwodu Drogowego - rozładunek piasku na składowisku - zysk i ryzyko Wykonawcy 5. Z uwagi na to , że Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć warunków zimowych jakie będą występować w sezonie zimowym 2010/2011 , a od nich w głównej mierze uzależniona jest konieczność łagodzenia skutków śliskości występującej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych , określone powyżej ilości przewidywanych dostaw w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie dostaw - zamówienie uzupełniające nastąpi w oparciu o zapis w art. 67. ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych . Do wyliczenia należności stosowana będzie cena jednostkowa za dostarczenie 1 Mg piasku określona w zał. zestawienie kosztu oraz faktycznie dostarczonego piasku. 6. Dostarczony piasek do zwalczania śliskości zimowej stosowany będzie : - jako materiał do łagodzenia śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych - stosowany samodzielnie - do wykonania mieszanki piasku z solą 7 .Dostarczony piasek spełniać musi następujące wymagania : - uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 1 mm - piasek nie może zawierać : zanieczyszczeń ilastych, gliniastych lub luźnych otoczaków zanieczyszczeń organicznych ( humusu, traw, korzeni ) - zawartość ziaren pylastych mniejszych od 0,075 mm nie może przekraczać 3 % II. Warunki dostawy. 1. Wymienione wyżej ilości dostaw w poszczególnych terminach będą na bieżąco uzgadniane przez Kierownika Grupy Interwencyjnej z dostawcą a wynikać będą z faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków zimowych. 2. Dostarczone faktycznie ilości piasku potwierdzał będzie Kierownik Grupy Interwencyjnej, bądź upoważniony przez Kierownika pracownik Obwodu. Na koniec każdego okresu realizacji dostaw określonych w p-cie 3 części I opisu - spisany zostanie protokół w którym określone zostaną faktyczne ilości dostarczonego piasku, oraz okres dostaw. Protokół będzie podstawą do wystawienie przez wykonawcę faktury zamawiającemu. 3. W przypadku , gdyby w ocenie ilości dostarczonego piasku wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia wątpliwej dostawy. Gdyby faktyczna ilość piasku okazałą się mniejsza od deklarowanej przez dostawcę, zamawiającemu przysługiwać będzie prawo wprowadzenia korekty ilości dostarczonego piasku za okres od ostatniego rozliczenia fakturą . 4. W rozliczeniach za faktycznie zrealizowane dostawy i odebrane ilości piasku stosowana będzie cena jednostkowa netto określona w zestawieniu kosztu dostaw za 1 Mg, która nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy. Dotyczy to również ewentualnego zamówienia uzupełniającego. Do wyliczonej należności netto, w wystawianej fakturze doliczony będzie podatek VAT . 5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdyby dostarczony piasek nie spełnił wymagań zamawiającego określonych w p-kcie 7 części I opisu przedmiotu zamówienia , to wówczas zamawiającemu przysługuje prawo : - nie potwierdzenia dostawy i postawienia do dyspozycji dostawcy dostarczonego piasku - zlecenia do upoważnionego laboratorium zbadania uziarnienia i ewentualnych zanieczyszczeń piasku z orzeczeniem jego przydatności do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg (ulic). Jeżeli wątpliwości zamawiającego potwierdzą przeprowadzone badania laboratoryjne, wówczas zamawiający obciąży dostawce kosztami badań laboratoryjnych. 6. Zamawiający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności w przypadku gdy źródło pozyskania piasku przez dostawcę nastąpi z naruszeniem obowiązujących przepisów ustawowych dotyczących pozyskania kopalin. 7. W przypadku, gdy wykonawca nie będzie wywiązywał się z obowiązku wymaganych dostaw w określonym czasie, zamawiającemu przysługuje prawo naliczania kar umownych. Wysokość kar określona w załączonym wzorze umowy. III. Warunki zapłaty 1. Zamawiający zapewnia środki finansowe na zapłatę należności dostawcy za zrealizowane dostawy piasku. 2. Warunki zapłaty , a także ewentualne kary zawarte zostały w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142111004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach