Przetargi.pl
„Dostawa piasku naturalnego 0-4 mm oraz kruszywa naturalnego 2-8 mm do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2017/2018”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.muszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa piasku naturalnego 0-4 mm oraz kruszywa naturalnego 2-8 mm do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2017/2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa piasku naturalnego 0-4 mm oraz kruszywa naturalnego 2-8 mm do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2017/2018” Wspólny słownik zamówień (CPV): 14211100-4 piasek naturalny 14212200-2 kruszywo B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku naturalnego do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2017/2018, w ilości 100 MG (ton) do siedziby Zamawiającego. 2. Skład ziarnowy i właściwości fizyczne: a) wymiar ziaren 0 - 4 mm według normy pn-en 933-1 b) wskaźnik piaskowy 87,00 % według normy pn-en 933-3-2012 c) zanieczyszczenie lekkie max 01 według normy pn-en 1744-1 3. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego. 4. Piasek musi być transportowany w warunkach zabezpieczających je, przed zanieczyszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami, nadmiernym wysuszeniem i zawilgoceniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanego piasku naturalnego, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość piasku naturalnego nie dostarczonego. 6. Dostawca piasku (wytwórnia materiałów) może być okresowo kontrolowana przez kierownika w celu sprawdzenia zgodności stosowanych metod produkcji z wymaganiami. Próbki materiałów mogą być pobierane w celu sprawdzenia ich właściwości. 7. Dostawca zobowiązany jest do wystawienia dla każdej partii dostarczanego materiału Certyfikat Oceny Zgodności (Certyfikat Jakości) wystawiony przez wytwórcę piasku. 8. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego jednorazowo nie mniej niż 20 Mg (ton). 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania dostaw, jeśli piasek naturalny w okresie trwania (obowiązywania umowy) będzie mu zbędny. ZADANIE NR 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2017/2018, w ilości 75 MG (ton) do siedziby Zamawiającego. 2. Skład ziarnowy i właściwości fizyczne: a) wymiar ziaren 2 - 8 mm pn-en 933-1 b) uziarnienia kruszywa g85 pn-en 933-1 c) zawartość pyłów f 3 pn-en 933-1 3. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego. 4. Kruszywo musi być transportowane w warunkach zabezpieczających je, przed zanieczyszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami, nadmiernym wysuszeniem i zawilgoceniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanego kruszywa naturalnego, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość kruszywa naturalnego nie dostarczonego. 6. Dostawca kruszywa (wytwórnia materiałów) mogą być okresowo kontrolowane przez kierownika w celu sprawdzenia zgodności stosowanych metod produkcji z wymaganiami. Próbki materiałów mogą być pobierane w celu sprawdzenia ich właściwości. 7. Dostawca zobowiązany jest do wystawienia dla każdej partii dostarczanego materiału Certyfikat Oceny Zgodności (Certyfikat Jakości) wystawiony przez wytwórcę kruszywa. 8. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego jednorazowo nie mniej niż 20 Mg (ton). 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania dostaw, jeśli kruszywo naturalne w okresie trwania (obowiązywania umowy) będzie mu zbędne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w rozdziale 4 pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie). 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu, dlatego też nie wymaga się załączenia niniejszego oświadczenia do oferty. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Wstępne Oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wstępne Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wstępne Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. – załącznik nr 5 6. W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale 4 pkt.1 ppkt.1 oraz braku podstaw do wykluczeniu wskazanych rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 5 pkt. 6 SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, przedkłada: a) Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności d) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22 a ust. 1, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w rozdziale 5, składa każdy z nich. 12. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego. 1. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) Wypełnionego druku oferty (załącznik nr 1). 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Obowiązujące zasady! 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną