Zarząd Powiatu Rawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Wolności 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8144631 , fax. 046 8144631
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Rawskiego
pl. Wolności 1 1
96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
tel. 046 8144631, fax. 046 8144631
REGON: 75014763300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu rawskiego w sezonie 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje sprzedaż wraz z dostawą piasku do wykonania mieszanki piaskowo-solnej. Dostawa na plac Obwodu Drogowego w Białej Rawskiej w ilości 2 000 Mg w następujących okresach czasu: IV kwartał 2009 r - 800 Mg; I kwartał 2010 r - 1000 Mg; II kwartał 2010 r. - 200 Mg; Zamówienie obejmuje koszty zakupu wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem.; Piasek musi spełniać następujące wymagania: - uziarnienie do 2mm , wyjątkowo odmianę IV o uziarnieniu max. do 5mm ; - bez zanieczyszczeń ilastych, gliniastych itp.,; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.; 2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj.: A. Doświadczenie; Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy; w tym okresie, co najmniej po 2 dostawy o wartości minimum 8 000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.; 3. Wykonawcy występujący wspólnie.; 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.; 3.2 W przypadku, o którym mowa w pkt. 3.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.; 3.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.3.1.; 1. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia doświadczenia i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z SIWZ.; 2. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy, aby przedstawił w wyznaczonym terminie bardziej szczegółowe informacje dotyczące treści złożonej oferty.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia.; 1.1 Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisany przez osobę umocowaną - załącznik nr 1.; 1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 2.; 1.3 Dane dotyczące wiarygodności prawnej ekonomicznej oraz technicznej Wykonawcy, oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy, a mianowicie: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru załącznik nr 3; (3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - min. 2 dokumenty o wartości min. 8 000,00 zł każdy- wg załącznika nr 4; (4) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia, lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem.; Wyciąg z aktualnej koncesji na wydobycie kopaliny - kruszywa naturalnego (piasku) lub z oświadczenia właściciela kopalni na użyczenie w niezbędnych ilościach tego materiału; 1.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3 ppkt (1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.6 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa piasku wraz z wyładunkiem do usuwania skutków zimy na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania.
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa do siedziby zamawiającego piasku płukanego do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa piasku wraz z wyładunkiem do usuwania skutków zimy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi w 2014 r. z podziałem na zadania.
Dodano: 2014-07-30 - SPRZEDAŻ I DOSTAWA PIASKU PŁUKANEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE 2013/2014
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa piasku do remontów chodników
Dodano: 2013-05-09 - Dostawa piasku wraz z wyładunkiem do usuwania skutków zimy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi w 2013 r. z podziałem na zadania z prawem opcji.
Dodano: 2013-01-24 - dostawa do siedziby Zamawiającego piasku płukanego do zimowego utrzymania dróg w ilości nie więcej niż 1.600 Mg.
Dodano: 2013-01-09 - ZAKUP I DOSTAWA PIASKU WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM DO MIASTA PABIANIC
Dodano: 2012-12-03 - ZAKUP I DOSTAWA PIASKU WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM DO MIASTA PABIANIC
Dodano: 2011-12-07 - Dostawa piasku o frakcji 0-2mm (piasek + transport) do usuwania skutków atmosferycznych zimy w 2012 r. dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu w ilości 2000 ton podziałem na : Obwód Drogowy w Widawie 1000 ton Obwód Drogowy w Działoszynie 500 ton Baza RDW w Sieradzu 500 ton
Dodano: 2011-11-30