Przetargi.pl
Dostawa piasku do RDW w Lublinie z/s w Bychawie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 815 660 256
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 815 660 256
    REGON: 16771100000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku do RDW w Lublinie z/s w Bychawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 2. Zamówienie obejmuje dostawę piasku do wykonania mieszanki piaskowo – solnej (łącznie z załadunkiem, transportem i rozładunkiem) w ilości: - Bychawa – siedziba Rejonu – 100 Mg – z rzeznaczeniem na z.u.d., - Obwód Drogowy w m. Bełżyce – 300 Mg – z przeznaczeniem do z.u.d., - Obwód Drogowy w m. Krzczonów – 300 Mg – z przeznaczeniem do z.u.d., - Obwód Drogowy w m. Bełżyce – 30 Mg – z przeznaczeniem do b.u.d. Łączna ilość – 730 Mg w tym: - 700 Mg z przeznaczeniem na zimowe utrzymanie dróg, - 30 Mg z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg. 2. Zakres dostaw obejmuje: a) Piasek do z.u.d. powinien być dobrej jakości i posiadać uziarnienie od 0,1 do 1 mm, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, ziemia, ił, glina, torf, itp. oraz powinien posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności wystawione przez laboratorium nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy. b) Piasek do b.u.d powinien być dobrej jakości i posiadać uziarnienie od 0,1 do 4 mm, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, ziemia, ił, glina, torf, itp. 3. Dostarczany piasek musi spełniać wymagania normy PN-B-11113/1996 – Kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1960 z dnia 2005 r. z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 4. Koszt załadunku, transportu, ważenia, rozładunku i bieżącego pryzmowania wliczony jest w wartość wynagrodzenia za wykonanie dostawy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli organoleptycznej wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczany piasek spełnia zakładane wymagania. W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda z przeznaczeniem dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do Laboratorium Drogowego celem zbadania spełnienia wymagań normy PN-B-11113 oraz warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 /Dz. U. Nr 230 poz. 1960 z 2005 r., a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu Drogowego do czasu otrzymania wyników badań. 6. W przypadku wyników badań potwierdzających nie spełnienie w/w wymogów ze względu na zanieczyszczenia organiczne, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia piasku wolnego od wad w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 7. Dostarczenie trzech partii piasku nie spełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym, nie dając Wykonawcy podstaw dochodzenia roszczeń z tego tytułu. 8. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostaw. Ważenie winno zostać dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę do wydania dowodu WZ, sporządzenia protokołu odbioru dostawy i wystawienia faktury. Koszty ważenia ponosi Wykonawca. 9. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne elementy dostawy. 10. Wraz dostawą Wykonawca dostarczy aktualne orzeczenie o przydatności materiału do zimowego utrzymania dróg, które potwierdzi jego zgodność z wymogami, o których mowa w pkt. 2.a. 11. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o dokładnym terminie dostaw co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem, celem zabezpieczenia możliwości odbioru dostarczonego piasku przez pracowników danego Obwodu Drogowego.12. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy. Ważenie winno zostać dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę do wydania dowodu WZ, sporządzenia protokołu odbioru dostawy i wystawienia faktury. Koszty ważenia ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia. 15. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 tys. zł. na jedno zdarzenie. 16. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 17. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w pkt. 16, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, to jest dostawę piasku według innych norm niż wymienione powyżej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany piasek według innych norm spełnia wymagania określone w wyżej wymienionych normach (art. 30, ust. 5 ustawy). 18. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 400,00 zł słownie złotych: czterysta 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym Kosztorysem ofertowym (wzór - zał. A1 do siwz), c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika D. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach