Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6381053, 6386639 , fax. 084 6386639
- Data zamieszczenia: 2010-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
ul. Peowiaków 7 7
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6381053, 6386639, fax. 084 6386639
REGON: 00016771100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2010/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2010/2011 Zadanie nr I - 2100 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 71 Zadanie nr II - 1800 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29 Zadanie nr III - 1400 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Zamościu ul. Starowiejska 23 Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia : - CPV - 14211000 - 3 - piasek - PKW i U - 14.21.11 - 90.11 - piasek naturalny niekruszony Stawka podatku VAT - 22% . 2. Piasek powinien spełniać wymagania : a) odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. ( Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r. ) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach b) posiadać uziarnienie od 0 do 2 mm , nie powinien być łamliwy , nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny , powinien wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch kołowy ( ziarna nie mogą ulegać rozdrabnianiu ) 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie , w miarę potrzeb Zamawiającego , w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionych pracowników na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostawy 4. Każda dostarczona partia winna posiadać wyniki badań laboratoryjnych wykonanych przez Wykonawcę, które określają w sposób jednoznaczny cechy fizyczne piasku oraz jego przydatność do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach 5.Zakwestionowane przez Zamawiającego partie dostarczonego piasku jako nie spełniające wymogów w/w normy zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość piasku Zamawiający nie zapłaci. 6.Dostawa piasku będzie się odbywać pojazdami samowyładowczymi na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej dostawy piasku, ważenie powinno być wykonane w obecności wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 8. Materiał nie spełniający wymagań Wykonawca zabiera na swój koszt w ciągu 30 dni od chwili powiadomienia. 9. Podane ilości piasku , są ilościami maksymalnymi , Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia , stosownie do potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych . 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego podczas rozładunku materiałów na placu składowym zamawiającego 11.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy) Wartość zamówienia zad. nr 1 -46 662,00 zł netto , zad. nr 2 - 41 814,00 zł netto, zad nr 3 - 38 892 ,00 zł z netto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142111000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną