Powiatowy Zarząd Dróg w Słupcy z/s w Słomczycach ogłasza przetarg
- Adres: 62-420 Słomczyce, Słomczyce 22
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 277 11 49 , fax. 0-63 277 11 49
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Słupcy z/s w Słomczycach
Słomczyce 22 22
62-420 Słomczyce, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 277 11 49, fax. 0-63 277 11 49
REGON: 31102305500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa piaskarko - solarki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Załącznik Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Zestawienie wymaganych parametrów piaskarko - solarki (posypywarki) 1 Pojemność zbiornika na materiały - min. 7 m3 2 Dostosowane do rozsypywania różnych materiałów np. chlorek sodu, chlorek wapn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie I - informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają obowiązek złożyć wraz z ofertą wykonawcy. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt I niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5) Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa świadczenia prac segregacyjnych przy linii segregacyjnej oraz innych prac porządkowych na każde wezwanie Zamawiającego
Dodano: 2016-07-25 - Opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na terenie Nowego ZOO
Dodano: 2016-06-16 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kiszkowo na okres od 1.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-05-31 - ODBIERANIE ORAZ TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOŁACZKOWO
Dodano: 2016-05-04 - Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Czerniejewo
Dodano: 2016-04-29 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy i miasta Pyzdry.
Dodano: 2016-04-20 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Kiszkowo na okres od 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2017 r.
Dodano: 2016-04-19 - Odbiór i transport odpadów komunalnych od włascicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Nekla
Dodano: 2016-04-15 - Przeglądy oraz wyczyszczenie urządzeń oczyszczających ścieki opadowe w Rogoźnie (woj. wielkopolskie) w roku 2016
Dodano: 2016-04-14 - KONSERWACJA ZIELENI WRAZ UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KĘPNO LUB BĘDĄCYCH W JEJ POSIADANIU W 2016 R.
Dodano: 2016-03-31