Przetargi.pl
Dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do zbiornika magazynowego do Zespołu Szkół Ponagimnazjalnych nr 2, w Ludowie Polskim

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ludowie Polskim ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Ludów Polski, Ludów Polski 16
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 39 20 373 , fax. 0-71 39 20 373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ludowie Polskim
    Ludów Polski 16 16
    57-100 Ludów Polski, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 39 20 373, fax. 0-71 39 20 373
    REGON: 91412155980000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do zbiornika magazynowego do Zespołu Szkół Ponagimnazjalnych nr 2, w Ludowie Polskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do zbiornika magazynowego do Zespołu Szkół Ponagimnazjalnych nr 2 w Ludowie Polskim. Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami: - wartość opałowa nie niższa niż 18 000 kJ/kg, - wilgotność nie większa niż 10 % - zawartość popiołu nie większa niż 1,5% - zawartości siarki nie większa niż 0,08 % - gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm? - długość od 10 mm do 30 mm - średnica od 6mm do 8 mm Zamawiający planuje zakupić 250 000 kilogramów pelletu. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. O ilościach pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem faksem. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Ludowie Polskim w godzinach od 8.00 do 14.00. Jednorazowa wielkość dostawy( z uwagi na wielkość zbiornika) nie może przekraczać 20000 kilogramów. Planowana ilość pelletu może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w dniu dostawy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2.) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem: spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru , 3.) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, 4.) Szczegółowa kalkulacja ceny oferty 5.) Parafowany przez wykonawcę WZÓR umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsplp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach