Przetargi.pl
Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73130 Dobrzany, Ul. Staszica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1
    73130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach, w szacunkowej ilości 200 ton, w klasyfikacji zgodnej z certyfikatem DIN+ lub wyższym, o następujących parametrach: 1) surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepiszcze czy utwardzacze, 2) średnica: 6-8 mm, 3) długość: do 35 mm, 4) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%, 5) wartość opałowa minimalna: 18 MJ/kg [5,0 kWh/kg], 6) gęstość minimalna: 600 /m3, 7) zawartość wody: do 10%, 8) zgodność z normą EN 14961-2. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakupu ilości pelletu do 25% wartości zamówienia. 3. Dostawa pelletu odbywać się będzie do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach przy ul. Mickiewicza 43, partiami w ilości do 20 ton jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa odbywać się będzie autocysterną z pneumatycznym rozładunkiem do silosu umiejscowionego na placu przy budynkach ZSP. 4. Zamawiający przewiduje 1 dostawę pelletu w ilości maksymalnie 10 ton w workach po 15-25 kg z rozładunkiem do pomieszczenia kotłowni. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 15:00. 6. Przekazanie pelletu odbywać się będzie przy udziale przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony. 7. Szczegółowy termin i ilość dostawy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym przed każdorazową dostawą, jednak termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni od dnia złożenia zamówienia. W przypadku złożenia zamówienia w przeddzień dnia ustawowo wolnego od pracy za termin dostawy uznaje się pierwszy roboczy dzień po dniu ustawowo wolnym od pracy. 8. Cena za transport i rozładunek pelletu nie jest wyodrębniona i wchodzi w cenę zamówienia, ustaloną w umowie. 9. W przypadku zanieczyszczenia placu pelletem do obowiązków Wykonawcy należeć będzie jego uprzątnięcie. 10. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć certyfikat jakości potwierdzający parametry jakościowe dostarczonego pelletu wraz z dokumentem WZ zawierającym oznaczenie partii paliwa, jego ilość, oznaczeniem zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku. Certyfikat jakości pelletu należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 11. W przypadku niedostarczenia certyfikatu wraz z dostawą Zamawiający odmówi przyjęcia opału do momentu dostarczenia certyfikatu potwierdzającego wymagane przez Zamawiającego właściwości dostarczonego pelletu. 12. W razie stwierdzenia niezgodności parametrów pelletu wskazanych w przedłożonym certyfikacie z parametrami określonymi w SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pellet o właściwych parametrach w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo ważenia każdej dostarczonej partii opału w obecności Wykonawcy. Różnice w ilości pomiędzy deklarowanymi, a faktycznymi dostarczonymi uwzględniane będą w fakturach korygujących. 14. Zamawiający każdorazowo będzie pobierał w obecności Wykonawcy próbkę dostarczonego opału w postaci worka pelletu o wadze ok. 5 kg. Worek zostanie zaplombowany 2 plombami (plomba Wykonawcy i Zamawiającego) w obecności stron, zaewidencjonowany i opisany. Z ewidencji oraz opisu worka winno wynikać: z jakiej dostawy pochodzi, z którego dnia, ile w tym dniu dostarczono pelletu. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do jakości dostarczonego pelletu Zamawiający przekaże próbkę do badania. Worki do zabezpieczenia próbki zapewnia Wykonawca. 15. W sytuacji niedostarczenia przez Wykonawcę zamówionej partii pelletu w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia dostawy tejże partii opału u innego Dostawcy, a Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty dostawy. 16. W razie stwierdzenia negatywnego wyniku badań tj. niezgodności dostarczonego opału z parametrami wskazanymi w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu koszty wykonanych badań, dostarczyć opał zgodny z wymaganiami SIWZ w terminie kolejnych 2 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Uwaga 4: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1 – 3 do SIWZ). Uwaga 5: w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Uwaga nr 6 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2. w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Uwaga nr 7 (dotycząca wykonawców zagranicznych) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany, zgodnie z §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 10 pkt 2 lit. a,b,c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w ust. 1 pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach