Przetargi.pl
Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego

Magurski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-232 Krempna, Krempna 59
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4414099 , fax. 13 4414440
  • Data zamieszczenia: 2014-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Magurski Park Narodowy
    Krempna 59 59
    38-232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 13 4414099, fax. 13 4414440
    REGON: 18078930900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego. 2. Wymagane parametry jakościowe pelletu: Norma jakościowa DIN 51731 Wartość opałowa 17 - 18 MJ/kg Wilgotność poniżej 7% Średnica 6 - 8 mm Długość do 30 mm Zawartość popiołu poniżej 1% Musi być pakowany w worki wentylowane bez napisów po 20 kg. 3. Przewidywana wielkość dostaw w okresie trwania umowy wynosi około 50 ton pelletu. 4. Dostawy pelletu będą odbywać się transportem Wykonawcy i na jego koszt łącznie z rozładunkiem na miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jednorazowa wielkość dostawy nie większa niż 5 ton. 5. Wymagany termin dostawy: poszczególne dostawy realizowane będą po zgłoszeniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub faksem tj. do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 6. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet. 7. Zamawiający zastrzega, że ilość pelletu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej jednak niż o - 50 % ilości początkowego pelletu drzewnego w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. Rozładunek pelletu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego, wskazanego w treści umowy. 9. Odbiór poszczególnej dostawy potwierdzony zostanie spisanym na tę okoliczność protokołem odbioru. 10. Osoba upoważniona przez Zamawiającego ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, jeżeli stwierdzi że dostarczony pellet jest złej jakości i odbiega od parametrów określonych w ofercie. Oświadczenie o odmowie złożone ustnie winno być niezwłocznie potwierdzone na piśmie ze wskazaniem przyczyny odmowy. 11. W przypadku odmowy przyjęcia danej partii dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do: - załadunku i odbioru wadliwego pelletu na swój koszt, - dostawy pelletu o prawidłowych parametrach, nie później niż w ciągu 2 dni od oświadczenia o odmowie. 12. Zamawiający zastrzega sobie zlecenia badania jakości dostarczonego pelletu przez podmiot uprawniony do takich badań. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony pellet nie spełnia parametrów określonych w ofercie, koszty zleconego badania ponosi Wykonawca. 13. W przypadku awarii, zanieczyszczenia bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowanej dostarczonym pelletem niewłaściwych parametrach Wykonawca pokryje koszty związane z doprowadzeniem instalacji i urządzeń Zamawiającego do należytego stanu. Za podstawę stwierdzenia przyczyn awarii przyjmuje się protokół sporządzony przez firmę serwisującą urządzenia kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.magurskipn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach