Gimnazjum im. Macieja Rataja w Żmigrodzie ogłasza przetarg
- Adres: 55-140 Żmigród, ul. Sienkiewicza 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 385 35 25 , fax. 71 385 35 25 wew. 35
- Data zamieszczenia: 2012-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Macieja Rataja w Żmigrodzie
ul. Sienkiewicza 6 6
55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 71 385 35 25, fax. 71 385 35 25 wew. 35
REGON: 93204242200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mrat.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pelletu do Gimnazjum im. Macieja Rataja w Żmigrodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę paliwa drzewnego - pellet w sezonie grzewczym 2012/2013 w ilości 110 ton transportem Dostawcy przy użyciu samochodu - autocysterny przystosowanej do transportu pelletu, z rozładunkiem do magazynu za pomocą złącza pneumatycznego. Zakres dostawy obejmuję: 1. Dostarczony pellet będzie posiadał normę jakościową DIN plus potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. 2. Faktyczna ilość Pellet, które Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących potrzeb i będzie dostarczona do kotłowni w Gimnazjum im. Macieja Rataja w Żmigrodzie, ul. Sienkiewicza 6, 55-140 Żmigród. a. Orientacyjna ilość zamawianego pelletu na jeden sezon grzewczy 110 ton. b. Ilość jednorazowej dostawy około 22 ton. c. Sposób dostawy to cysterna z pompą, wlot na pellety zainstalowany na wysokości 3m. 3. Zamówienie realizowane będzie partiami, na zlecenie Zamawiającego (faksem lub e-mailem). 4. W każdym zleceniu Zamawiający określi ilość pellet w tonach. 5. Każde zlecenie przekazane Wykonawcy, należy zrealizować w terminie do 5 dni od jego otrzymania (faksem lub e-mailem). Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać planowanych ilości w/w opału, ze względu na wyższe temperatury. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości pelletu. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w/w normie, zamawiający zleci wykonanie badań dotyczących spełnienia wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań zamawiający obciąży dostawcę oraz dostawca na swój koszt opróżni magazyn z w/w materiału i dostarczy nowy materiał posiadający normę DIN plus. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiające nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=99610, http://www.mrat.pl/index.php/rekrutacja-efs/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY PELLETU DRZEWNEGO w okresie od lipca 2016 r do czerwca 2017 r do kotłowni w Domu Pomocy Społecznej ul. Chłopska 1, w Janowicach Wielkich
Dodano: 2016-07-12 - Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus do kotłowni Gminnego Zespołu Szkół w Janowicach Wielkich ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa pelletu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim nr sprawy 01/2015
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach).
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa pelletu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej
Dodano: 2015-09-11 - Sukcesywne dostawy Pelletu drzewnego
Dodano: 2015-06-16 - Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus do kotłowni Gminnego Zespołu Szkół w Janowicach Wielkich ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2015 r. do 30 czerwca 2016 r.
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie - Technikum w Ludowie Polskim nr sprawy 01/2014
Dodano: 2014-11-06 - Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
Dodano: 2014-10-10