Przetargi.pl
Dostawa pasków testowych do analizy moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków i analizatora osadów moczu

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Czapliniecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208 , fax. 44 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
    Czapliniecka 123
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208, fax. 44 63 58 208
    REGON: 00030650300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pasków testowych do analizy moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków i analizatora osadów moczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pasków testowych do analizy moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków i analizatora osadów moczu dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33124130-5 Wyroby diagnostyczne 33124131-2 Paski odczynnikowe 38434000-6 Analizatory 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę pasków do analizy moczu połączona z dzierżawą zestawu do automatycznej analizy chemicznej i osadu moczu z cyfrową analizą elementów upostaciowionych moczu niewirowanym (natywnym) - planowana ilość analiz to 64000 w ciągu 44 miesięcy; 2) Dzierżawę czytnika pasków i analizatora osadu moczu (systemy połączone); szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający parametry przedmiotu dzierżawy oraz pozostałe wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 4 do SIWZ – parametry techniczno-funkcjonalne; 3) Szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonej aparatury medycznej; 4) Pozostałe obowiązki wykonawcy wynikające z postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym z postanowień wzoru umowy według Załącznika nr 3a i 3b do SIWZ; 4. Zamawiający wyjaśnia, jak rozumie używane w opisie zamówienia zamiennie terminy: „o parametrach minimalnych”, „lub równoważnych”, „co najmniej o parametrach”, „typu …”. W przypadku szeroko rozumianego sprzętu informatycznego (od komputera do myszy), zamawiający dopuszcza i akceptuje wszelkie rozwiązania w oparciu o produkty różnych producentów pod warunkiem ich kompatybilności z działającym w naszym laboratorium systemem informatycznym, który z kolei jest połączony ze szpitalnym systemem informatycznym. Oba systemy są objęte serwisem autorskim co stwarza pewne ograniczenia w wyborze rozwiązań. Należy je każdorazowo uzgodnić z twórcami oprogramowania, ponieważ to na realizującym zamówienie ciąży obowiązek wpięcia oferowanego sprzętu do sieci. Natomiast w pozostałych przypadkach omawiane terminy należy rozumieć jako wskazówkę, że zamawiający oczekuje dostawy produktów o parametrach wydajnościowych, jakościowych czy funkcjonalnych takich lub wyższych jak produkty opisane w specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124130-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach