Przetargi.pl
Dostawa pasków do analizy moczu oraz odczynników płynów myjących i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do mikroskopowej oceny osadu moczu dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 509 047 , fax. 178 538 394
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
    ul. Fredry 9
    35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 509 047, fax. 178 538 394
    REGON: 69068500600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pasków do analizy moczu oraz odczynników płynów myjących i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do mikroskopowej oceny osadu moczu dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie pasków do analizy moczu do czytników URISCAN SUPER PLUS i URISCAN PRO będących własnością ZOZ nr 2 w Rzeszowie oraz odczynników płynów myjących i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do mikroskopowej oceny osadu moczu wraz z mostkiem łączącym, kompatybilnego (zintegrowanego) z własnym analizatorem typu URISCAN SUPER PLUS. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez okres 36 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ pn. „Formularz asortymentowo-cenowy”. 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty. 3. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie pisemnej i/lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez Zamawiającego określającego asortyment i jego wielkość. Termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego będzie stanowił kryterium oceny oferty (kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XV SIWZ). Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym. 4. Oferent dostarcza przedmiot postępowania na własny koszt i ryzyko do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 – poziom 2. 5. Oferent dokona instalacji dzierżawionego analizatora wraz z mostkiem łączącym na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 – poziom 2. 6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostaw przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 8. W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania. 9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. UWAGA I: Wszelkie załączniki stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji. Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 1. UWAGA II: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 do SIWZ w celu tworzenia nowych odrębnych załączników lub pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 10. Wymagania bezwzględne dla Oferenta: 1) Niezmienność cen netto na czas trwania umowy. 2) Oferent zostanie wezwany po otwarciu ofert, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, do złożenia odczynnikowych ulotek metodycznych w języku polskim i kart charakterystyki zgodne z aktualnymi przepisami w formie papierowej. 3) Oferent dostarczy informację o szkodliwości/nieszkodliwości dla środowiska odpadów z analizatora i sposobie ich utylizacji. Do złożenia niniejszej informacji Oferent zostanie wezwany po otwarciu ofert, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 4) Minimum 6 miesięczny termin ważności odczynników 5) Bezpłatny roczny (robocizna i dojazd serwisanta) przegląd analizatorów URISCAN SUPER PLUS i URISCAN PRO w okresie obowiązywania umowy. W razie awarii gotowość do naprawy analizatorów po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów w czasie nie dłuższym niż 36 godz. od zgłoszenia awarii. 6) Bezpłatny serwis techniczny (wszystkie naprawy) i bezpłatne wszystkie przeglądy dzierżawionego kompatybilnego analizatora w okresie obowiązywania umowy, obejmujące części zużywalne, dojazd serwisanta i robociznę. 7) Kompatybilny analizator DO OSADU MOCZU nie starszy jak 5-letni z udokumentowanym dopuszczeniem do pracy (po szczegółowym przeglądzie przez serwis) zapewniający całkowitą integrację z własnym czytnikiem URISCAN SUPER PLUS i dwukierunkową komunikację z laboratoryjnym systemem informatycznym LIS Centrum. 8) Wykonawca zapewni drukarkę kodów kreskowych. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. punktu bezwzględnie wymaganego spowoduje odrzucenie oferty. 11. Oferent może zaoferować wyłącznie: a) odczynniki laboratoryjne dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) na podstawie Certyfikatu lub Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE; b) analizator będący przedmiotem dzierżawy dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) na podstawie Certyfikatu lub deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE UWAGA I: W przypadku, gdy oferowane produkty nie są wyrobami medycznymi należy złożyć stosowne oświadczenie i wskazać, których produktów to dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy; 2) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy); 4) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik do SIWZ; 5) Zobowiązanie innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach