Przetargi.pl
Dostawa papieru, skoroszytów i kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-620 Kielce, ul. Oskara Kolberga 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 3457496, 041 3671611
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
    ul. Oskara Kolberga 4 4
    25-620 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 3457496, 041 3671611
    REGON: 29114910400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru, skoroszytów i kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa papieru, skoroszytów i kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976428
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; -spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia należy dołączyć : - aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzających, że zakres prowadzonej działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że dokonał odpowiednich wpłat podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne. - potwierdzeniem spełnienia warunków będzie dołączenie do oferty specyfikacji technicznej papieru wydaną przez producenta papieru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkielce.pl, www.bip.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną