Przetargi.pl
DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK DO OPOLSKIEGO CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI W OPOLU

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-716 Opole, ul. Spychalskiego 1a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 33 600 , fax. 77 40 33 609
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
    ul. Spychalskiego 1a 1a
    45-716 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 40 33 600, fax. 77 40 33 609
    REGON: 16012870100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocrg.opolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK DO OPOLSKIEGO CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI W OPOLU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części z możliwością składania ofert częściowych. Część 1: DOSTAWA PAPIERU i MATERIAŁÓW BIUROWYCH Część 2: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK Część 1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia lub na obie części. Ilość zamawianych materiałów biurowych ma charakter szacunkowy Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy w zależności od faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z takiej części zamówienia, która okaże mu się niepotrzebna bez konieczności zapłaty za pozostałe materiały. Szczegółowa ilość zamawianych materiałów biurowych będzie określana przez Zamawiającego każdorazowo pisemnymi zamówieniami. Umowa zostaje rozwiązana po wyczerpaniu kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w wysokości 45 000 zł brutto. Część 2. W celu zapewnienia idealnego dostosowania tonerów do sprzętu Zamawiającego, w szczególności zapewnienia ostrych wydruków, maksymalnej ilości kopii oraz optymalnych żywotności sprzętu, Zamawiający wymaga dostawy tonerów wyprodukowanych przez producentów sprzętu wskazanego w załączniku do umowy.Tonery wyprodukowane przez producentów sprzętu wskazanego w powyższej tabeli są powszechnie dostępne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany udokumentować w ofercie równoważność poprzez załączenie dokumentu wystawionego przez producenta sprzętu wymienionego w powyższej tabeli, w którym stwierdzi on równoważność w stosunku do swojego produktu. Tonery innych producentów dedykowane do danego sprzętu, lecz nie posiadające dokumentu, o którym wyżej mowa, będą traktowane przez Zamawiającego jako zamienniki nie projektowane zgodnie z technicznymi wymaganiami danego sprzętu kopiującego, zatem nie będą potwierdzały wymagań określonych przez Zamawiającego. Oferowane tonery mają posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości, licząc od dnia dostawy. Ilość zamawianych tonerów ma charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości tonerów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy w zależności od faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z takiej części zamówienia, która okaże mu się niepotrzebna bez konieczności zapłaty za pozostałe tonery. Umowa wygasa po wyczerpaniu kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w wysokości 29 900zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ocrg.opolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach