Przetargi.pl
Dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz podległych jej prokuratur rejonowych.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65950 Zielona Góra, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 683 291 713
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 42
    65950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3291700, 3291860, fax. 683 291 713
    REGON: 44800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz podległych jej prokuratur rejonowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem: a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz, b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz, c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w następujący sposób: a) część I – dostawa papieru dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42; b) część II – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42; c) część III – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L; d) część IV – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38; e) część V – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie, ul. Poznańska 10; f) część VI – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej we Wschowie, ul. Garbarska 11; g) część VII – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Żaganiu, ul. Dworcowa 57; h) część VIII – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Żarach, ul. Górnośląska 17. 3. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy. 4. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych). 5. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe: a) gramatura - 80 g/m², b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE, c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%, d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm, e) zadruk - dwustronny. 6. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb. 7. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz. 8. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 9. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do poszczególnych siedzib zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00. 10. Wykaz siedzib jednostek organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze: a) Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42 b) Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, c) Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, d) Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, e) Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, f) Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11, g) Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, h) Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17. 11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym). 12. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany w kartonach. 13. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru. 14. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 15. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru. 16. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej. 17. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego. 18. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 19. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki: a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej; b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. 20. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia. 21. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy, z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości odpowiednio dla każdej części zamówienia: a) dla części I – 2000 zł, b) dla części II – 550 zł, c) dla części III – 250 zł, d) dla części IV – 350 zł, e) dla części V – 350 zł, f) dla części VI – 250 zł, g) dla części VII – 350 zł, h) dla części VIII – 550 zł. 2. W przypadku złożenia oferty obejmującej kilka lub wszystkie części zamówienia, wysokość wadium stanowi suma kwot wadium każdych z tych części. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGK 12 1130 1222 0030 2049 3390 0001 z adnotacją: „Wadium – Zamówienie publiczne, część zamówienia nr …, PO VII WB 261.3.2017”. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie zapisami określonymi w ustawie Pzp. 8. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. 9. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile jest to konieczne i nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów; b) oryginał gwarancji/poręczenia, jeśli wykonawca wnosi wadium w formie innej niż pieniężna; c) wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; d) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, a wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; e) w przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców, a w przypadku braku tej informacji, zamawiający uzna, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach