Izba Celna w Rzepinie ogłasza przetarg
- Adres: 69-110 Rzepin, ul. Dworcowa 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7509301 , fax. 95 7596442
- Data zamieszczenia: 2016-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Rzepinie
ul. Dworcowa 5 5
69-110 Rzepin, woj. lubuskie
tel. 95 7509301, fax. 95 7596442
REGON: 00014383400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru kserograficznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego (A4/500ark. w ilości 26 000 ryz i A3/500ark. w ilości 70 ryz) do Izb Celnych w Szczecinie, Gdyni, Toruniu i Rzepinie, będących odbiorcami i płatnikami tego przedmiotu. Papier musi posiadać następujące parametry: Gramatura - min. 80 plus minus 2 g/m2, Białość - min. 161 plus minus 2 CIE, Nieprzezroczystość - min. mniejsze równe 90%, Grubość - min. 108 plus minus 3?m, Gładkość(szorstkość) wg Bendtsena - min. 160 plus minus 50 cm3/min, Wilgotność - max. 5% Papier musi nadawać się do użytkowania w urządzeniach wysokonakładowych. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę, najpóźniej w chwili podpisania umowy, przedstawi zamawiającemu: formularz cenowy, w którym poda wynikające z ceny oferty - ceny jednostkowe netto i brutto za ryzę - odrębnie papieru A4 i A3 oraz przedłoży kopie certyfikatów ISO 9001 lub ISO 9002 oraz ISO 14001 i informację producenta papieru potwierdzającą parametry techniczne zaoferowanego papieru wraz z potwierdzeniem zastosowania do urządzeń wysokonakładowych. Dokumenty te będą stanowić załączniki do umowy. Szczegółowy zakres zamówienia, jaki wykonawca będzie musiał wykonać w ramach zawartej umowy zawierają opis przedmiotu zamówienia i wzór umowy, udostępnione na stronie zamawiającego: www.rzepin.scelna.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia - Zamówienia Publiczne - Zamówienia Publiczne powyżej 30 tys. euro). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-06-21 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz innych artykułów papierniczych
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2015-05-18 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz innych artykułów papierniczych
Dodano: 2014-12-12 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. i prokuratur rejonowych okręgu gorzowskiego
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2014-06-11 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz innych artykułów papierniczych
Dodano: 2014-03-19 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz innych artykułów papierniczych
Dodano: 2014-02-12