Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-306 Nowy Sącz, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10 , fax. 018 415 37 62
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu
ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 5
33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, fax. 018 415 37 62
REGON: 49065816800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do drukowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa papieru do drukarki i faxu - 2430 ryz, Dostawa papieru do drukarki igłowej - 4 op. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymienionych w punkcie 3.1. SIWZ dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa (wzór formularza załącznik nr 1). 2. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2). 3.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku o którym mowa w pkt 1.17, pełnomocnictwo dla pełnomocnika reprezentującego Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3. a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 4.4. i 4.5. należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność powinny zostać uaktualnione w trybie wskazanym w pkt 1.14.b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.karpacki@strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-01-29 - Dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz opasek identyfikacyjnych w 10 zadaniach
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-08-21 - Dostawa papieru komputerowego
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-03-17 - Dostawa artykułów biurowych dla Zarządu Zlewni Wisły krakowskiej.
Dodano: 2014-09-29 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-07-21 - Zamówienie Nr: OZ-JW-271-107/I/2014/ z dnia 21.03.2014 r. DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE
Dodano: 2014-04-02