34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2021-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON- Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do drukarek i ploterów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do drukarek i ploterów. 2. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie transportem własnym Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na teren 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B i ul. Lwowskiej 4 oraz Jednostki Wojskowej w Przemyślu przy ul. Okrzei 3. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8:00 do 13:00. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, partiami w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zakupu przedmiotu zamówienia na podstawie zamówienia składanego, zgodnie z wyborem Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem telefaksu lub e-mail. 6. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. 7. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wysokiej jakości i odpowiadający normom bezpieczeństwa w zakresie wpływu na zdrowie ludzi i środowiska, oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących. 8. Przedmiot zamówienia znajdować się będzie w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu oraz opisem zawartości w języku polskim. 9. Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. 10. Prawem opcji objęta jest dostawa przedmiotu zamówienia w zakresie maksymalnym, określonym w Załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ. 11. Z zastrzeżeniem postanowień odnoszących się wprost do przedmiotu zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji, Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. 12. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie. 13. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji. 14. Zamawiający wymaga, aby wartości cen jednostkowych zaoferowane przez Wykonawcę były jednakowe w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji. 15. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 16. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji. 17. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu realizacji zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji. 18. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi załącznik nr 1A do SIWZ - stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej/ oraz załącznik nr 5 - Projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do drukarek i ploterów
Dodano: 2020-12-10 - Zakup papieru biurowego
Dodano: 2020-04-30 - Dostawa papieru do drukarek i ploterów
Dodano: 2020-02-04 - Dostawa papieru do drukarek i ploterów
Dodano: 2019-03-15 - Dostawa papieru do drukarek i ploterów
Dodano: 2018-03-01 - DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK I PLOTERÓW ORAZ AKCESORIÓW DO CZYSZCZENIA KOMPUTERÓW SPRAWA ZP 18/2017
Dodano: 2017-07-17 - Dostawa papieru do drukarek i ploterów
Dodano: 2017-07-05 - Dostawa papieru do drukarek i ploterów
Dodano: 2017-02-21 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Dodano: 2017-02-02 - Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu/Jednostek organizacyjnych Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-11-21