Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
- Data zamieszczenia: 2011-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7 7
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
REGON: 83040908600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do drukarek i laptopów na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: a)Część I - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. b)Część II - Dostawa fabrycznie nowego laptopa - 1szt. na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c)Część III - dostawa fabrycznie nowego laptopa -1szt. z oprogramowaniem i routerem bezprzewodowym na potrzeby projektu /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d)Część IV - Dostawa podstawek chłodzących pod notebooka - 11szt. oraz klawiatury z kablem USB - 13szt. na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na towary równoważne. 3.Części I-III zamówienia współfinansowane są przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w formularzu cenowym/przedmiar zamówienia na 2011r. 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 6.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w SIWZ oraz formularzu cenowym/przedmiar zamówienia na 2011r., zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszt zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą. 8.W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 9.Wykonawca, udziela 36 miesięcznej gwarancji na dostawę sprzętu wskazanego w części II i III- zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas reakcji serwisu - max 24 godziny w godzinach pracy Urzędu Miasta Stalowej Woli. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas potrzebny na przyjazd technika, zdiagnozowanie lub naprawę sprzętu oraz jeśli to konieczne zabranie sprzętu do serwisu. Czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni. 10.Wykonawca oświadcza, że udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostawę sprzętu, wskazanego w części IV zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas reakcji serwisu - max 24 godziny w godzinach pracy Urzędu Miasta Stalowej Woli. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas potrzebny na przyjazd technika, zdiagnozowanie lub naprawę sprzętu oraz jeśli to konieczne zabranie sprzętu do serwisu. Czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni. 11.Laptopy wymienione w części II i III zamówienia powinny być oznaczone naklejką z danymi teleadresowymi Wykonawcy zamówienia oraz datą sprzedaży. 12.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 13.Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu cenowym / przedmiarze zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, dla części I zamówienia. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 30% przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia. 16.Jeżeli w okresie trwania umowy dla części I zamówienia Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 17.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić rozliczenie pozycji stanowiących przedmiot zamówienia dla części I zamówienia, przekazanych w wyniku realizacji umowy i przekazać je Zamawiającemu w terminie do 31.12.2011r. 18.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół odbioru pozycji stanowiących przedmiot zamówienia dla części II-IV, przekazanych w wyniku realizacji umowy i dostarczyć go Zamawiającemu w dniu dostawy. 19.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 20.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 21.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 22.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 23.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa papieru do drukarek.
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa papieru do drukarek
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa papieru przeznaczonego do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.
Dodano: 2015-03-16 - Dostawa artykułów biurowych, flipchartów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2014-03-24 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwój produktów i marek regionalnych na obszarze polsko-słowackiego pogranicza współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Karpackiego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa papieru ksero oraz folii kolorowej dla Jednostki Wojskowej 3711 w Nowej Dębie
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, niszczarek, baterii alkalicznych, tonerów, artykułów biurowych oraz wykonanie i dostawa okładek na dokumenty i teczek dla kierowców (zamówienie z podziałem na 4 części)
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa artykułów papierniczych , biurowych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2013-09-27 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na potrzeby projektu: NGO sprawne jak mało kto. Projekt wsparcia sektora organizacji pozarządowych w województwie podkarpackim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-02-26