Izba Administracji Skarbowej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-436 Łódź, Al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-436 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
REGON: 00102289000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do każdego z miejsc dostaw określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Zamówienie zostało podzielone na 9 części. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 8.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Skierniewice
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2024-02-16 - Sprzedaż i dostawa papieru i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-01-21 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2019-10-29 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz komputerowego
Dodano: 2019-02-01 - Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do komputerów.
Dodano: 2019-01-07 - Dostawa papieru kserograficznego oraz komputerowego.
Dodano: 2018-12-05 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2018-10-23 - Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do komputerów.
Dodano: 2018-01-04 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2017-12-07