Przetargi.pl
Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-436 Łódź, Al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
    REGON: 00102289000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do każdego z miejsc dostaw określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Zamówienie zostało podzielone na 9 części. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 8.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach