Przetargi.pl
Dostawa papieru biurowego oraz kopert dla potrzeb Gminy Sosnowiec

Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Aleja Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322960721
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
    Aleja Zwycięstwa 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322960721
    REGON: 000515885
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru biurowego oraz kopert dla potrzeb Gminy Sosnowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część 1 – Dostawa papieru biurowego oraz kopert na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu – Wydziału Administracyjno – Gospodarczego.2. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 2a do SWZ.3. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 2b do SWZ.1. Część 2 – Dostawa papieru biurowego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec – Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami – Referat Gospodarki Odpadami Komunalnymi.2. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 2a do SWZ.3. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 2b do SWZ1. Część 3 – Dostawa papieru biurowego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec - Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.2. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 2a do SWZ.3. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 2b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach