Przetargi.pl
dostawa papieru biurowego dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3447253 , fax. 071 3447253
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej
    ul. Podwale 30 30
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3447253, fax. 071 3447253
    REGON: 00068360200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa papieru biurowego dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest sukcesywna dostawa papieru biurowego do drukarek, kserokopiarek i faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu w okresie 18 miesięcy od zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976601
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. 2. Ocena spełnienia wymogów nastąpi poprzez sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru firmy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku, gdy Wykonawca nie spełnia wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 2 warunku - dodatkowo pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. Oświadczenie Wykonawcy o niekaralności; 5. Oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i o brak zaległości podatkowych; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą: 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany papier do drukarek i kserokopiarek spełnia wymagania określone przez normę PN-EN ISO 9706:2201 Informacja i dokumentacja - Papier przeznaczony na dokumenty - Wymagania dotyczące trwałości; 7. Specyfikację techniczną oferowanego papieru wskazującej na jego równoważność, wystawionej przez jego producenta. 8. Próbkę papieru w celu dokonania oceny jakościowej w postaci ryzy papieru białego A4 oznaczonej jak w pkt 3 lit. a działu II Specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną