Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 001393800 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyKancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 2000 ryz (1 ryza 500 arkuszy – kartek) papieru A4 do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, który posiada parametry techniczne określone w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, zwanego dalej "opz", który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.2. Dostawa papieru będzie odbywać się sukcesywnie, do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. O terminie dostawy zamawiający zawiadomi wykonawcę drogą elektroniczną, wskazując liczbę ryz zamawianego rodzaju papieru.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko pojazdem wyposażonym w tzw. windę.4. Termin dostawy: 10 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zamówienia, a w przypadku podania w formularzu oferty terminu dostawy krótszego niż 10 dni – podany termin.1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 2000 ryz papieru A4 do maszyn poligraficznych, który posiada parametry techniczne określone w pkt 2 opz.2. Dostawa papieru będzie odbywać się sukcesywnie, do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. O terminie dostawy zamawiający zawiadomi wykonawcę drogą elektroniczną, wskazując liczbę ryz zamawianego rodzaju papieru.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko pojazdem wyposażonym w tzw. windę.4. Termin dostawy: 10 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zamówienia, a w przypadku podania w formularzu oferty terminu dostawy krótszego niż 10 dni – podany termin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22993400-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną